اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. آبان 1396 - 14:46   |   کد مطلب: 27202
به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج دانش آموزی مجمع همفکری سازمان بسیج دانش آموزی استان همدان با حضور نخبگان قشر دانش آموزی استان برگزار گردد.

به گزارش صبح الوند، این جلسه با  هدف بررسی مشکلات قشر دانش آموزی در زمینه های مختلف و ارائه راهکار جهت حل این مشکل ها برگزار شد که در طی این جلسه از مشکلات دانش آموزان در زمینه های فضای مجازی،تربیتی ،فرهنگی،سیاسی و عفاف و حجاب گفته و درباره حل آنها نظرات نخبگان اعلام و جمع بندی جهت اجرایی شدن گردید.

 

 

 در ادامه محمد رضا حسنی رییس مجمع همفکری علوی استان همدان در این جلسه با تبریک هفته بسیج دانش آموزی افزود: مجمع همفکری بسیج دانش آموزی یکی از محافلی است که مطالب به صورت صریح و با تحقیقات میدانی نخبگان در کارگروه های مختلف صورت می گیرد ،بیان شده و برای راهکارهای آن مدت ها تحقیق و مشاوره و در طی جلسه نواقص آن برطرف می شود و پس از رای گیری در صورت انتخاب به اجرا در می آید ، که برای اجرای این طرح ها و راهکارهاهم دوباره برنامه ریزی های دقیقی صورت می گیرد.

 

وی افزود: امیدواریم که بتوانیم در این مجمع بتوانیم تعدادی از مشکلات این قشر پر اهمیت جامعه را حل کنیم.

 

 

در ادامه جلسه دیدار نخبگان با ریاست اداره کل آموزش و پرورش استان صورت گرفت که نمایندگان مجمع به ارائه گزارش و بیان مطالبات و انتقادات خود پرداختند.

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان