اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. آبان 1396 - 22:37   |   کد مطلب: 27194
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان عنوان کرد:
استقرار مجهزترین اتوبوس‌ها در پایانه‌های همدان در ایام اربعین
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از استقرار مجهزترین اتوبوس‌ها در پایانه‌های همدان در ایام اربعین خبر داد.
اربعین و اتوبوس

به گزارش صبح الوند،  محمد رودباری با تأکید بر اینکه امسال همدان برای هرچه بهتر برگزاری آیین اربعین و پذیرایی از زائران حسینی اقداماتی را در دستور کار خود قرار داده است، اظهار داشت: در ایام اربعین حسینی مرکز مدیریت راه‌ها به شکل شبانه‌روزی فعال است و از طریق ارتباطات تلفنی و بی‌سیم موانع موجود در راه‌ها، شناسایی و رفع می شود.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با تأکید بر اینکه باید در زمینه رفع کمبودها، نیازمندی‌های استان و تأمین زیرساخت‌های اربعین تمهیدات لازم انجام شود، بیان کرد: مجهزترین اتوبوس‌ها در پایانه‌های استان همدان در ایام اربعین مستقر می شود.

 

وی عنوان کرد: با این اقدام زمانی که وسیله نقلیه‌ای با مشکل مواجه شود از اتوبوس‌های کشیک در راستای انتقال مسافران به محل امن استفاده خواهد شد.

 

وی به آمادگی اکیپ‌های راهداری استان همدان در این ایام اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط اقلیمی در ایام اربعین به ویژه در راه برگشت زائران حسینی، اکیپ‌های راهداری باید آماده باشند و در صورت تغییرات شرایط جوی وارد عمل شده و از خطرات احتمالی و موانع در سطح راه‌ها جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان