اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. آبان 1396 - 15:06   |   کد مطلب: 27177
دانش اموز نمونه بسیجی همدانی با اشاره به اینکه اکنون نحوه ی مبارزه با دشمنان 180 درجه تغییر کرده است خاطر نشان کرد: شاید به ظاهر این نوع مبارزه آسان باشد اما این نوع جنگ به این دلیل که با تفکرات افراد سر و کار دارد چندین مرتبه از جنگی که رزمنده ها به خصوص دانش آموزان رزمنده در 8 سال دفاع مقدس داشته اند سخت تر است.

به گزارش صبح الوند، به مناسبت نزدیک شدن به روز بسیج دانش آموزی روزی که شهید فهمیده با عمل به موقع خود نشان داد که در هر سنی  می توان با داشتن بصیرت و عمل به موقع به یاری رهبر شتافت. 

 

بر آن شدیم با یکی دانش آموزان فعال بسیجی که با وجود سن  کمش صاحب رتبه های برتر در المپیاد های مختلف شده است به مصاحبه بپردازیم.

 

محمدرضا حسنی از دانش آموزان پایه چهارم رشته تجربی دبیرستان علامه حلی 1 همدان و از جمله دانش آموزان فعال بسیجی است که سالهاست  فعالیت خود را در حوزه بسیج آغاز کرده و رییس مجمع همفکری علوی استان و دارای رتبه های برتر در المپیاد های مختلف می باشد.

 

این دانش آموز نمونه بسیجی در ابتدا با اشاره به اینکه فعالیت خود را در حوزه بسیج از سال 87 آغاز کرده و از لحاظ علمی نیز تا کنون به افتخارات زیادی دست یافته است گفت: از جمله آن ها می توان به کسب رتبه برتر در المپیاد سال گذشته اشاره کرد.

 

وی با بیان اینکه یکسری آسیب ها و هجمه های فرهنگی تاثیر گذار باعث جلوگیری از پیشرفت دانش آموزان موفق شده است تاکید کرد: محیط پاک بسیج می تواند بسیجیان و حتی دانش آموزان را از آسیب هایی که می تواند به درس و نوع تفکر آن ها لطمه بزند در امان نگه دارد.

 

 

این دانش اموز بسیجی نمونه با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در حوزه ی بسیج برای پیشرفت درسی و حتی فکری دانش آموزان صورت میگیرد و از جمله آن ها نیز می توان رقابت های علمی و تشویق مسئولین بسیج را اشاره کرد  تصریح کرد: وقتی دانش اموز بسیجی تاثیر گذاراست که از لحاظ علمی هم حرفی برای گفتن داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه در سال های دوم و سوم دبیرستان فرمانده واحد بسیج دبیرستان علامه حلی بوده و اکنون نیز مسولیت رییس بسیج همفکری علوی  استان را بر عهده دارد بیان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری از ویژ گی های یک فرد بسیجی عمل به موقع آن ها می باشد.

 

حسنی در ادامه با اشاره به اینکه این  شهید فهمیده دارای بصیرت کامل بوده و عمل به موقع را نیز اجرا کرده اند افزود: عمل به موقع دیروز بستن کمربند نارنجک به کمر و اکنون نیز مقابله با تهاجمات فرهنگی است که بر سازمان های فرهنگی تحمیل شده است.

 

 

رییس مجمع همفکری علوی استان  با اشاره به اینکه اکنون نحوه ی مبارزه با دشمنان 180 درجه تغییر کرده است خاطر نشان کرد: شاید به ظاهر این نوع مبارزه آسان باشد اما این نوع جنگ به این دلیل که با تفکرات افراد سر و کار دارد چندین مرتبه از جنگی که رزمنده ها به خصوص دانش آموزان رزمنده  در 8 سال دفاع مقدس داشته اند سخت تر است.

 

وی  با بیان اینکه جنگی که امروز ما با آن سر و کار داریم جنگ با تفکر ها است تصریح کرد: دشمنان با برنامه ریزی کامل این تفکرات را به خورد مردم ما و مسلمانان می دهند و ما باید با آن ها مقابله کنیم.

 

این دانش آموز نمونه بسیجی در انتها با تاکید بر اینکه عمل به موقع از جمله ویژگی بسیجی ها است گفت: شهید فهمیده این ویژگی را دارا و از بصیرت بالایی برخوردار بوده است چراکه فرهنگ ایثار، شهادت و ازخودگذشتگی  که در وجود این شهید بوده است باعث ایستادگی او در مقابل دشمنان شده است و  اکنون این به گونه ای است که دشمنان به دنبال گرفتن این فرهنگ ایثار، شهادت و از خودگذشتگی جوانان ما هستند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان