اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. آبان 1396 - 12:32   |   کد مطلب: 27138
فرمانده انتظامی استان همدان از افزایش ۲۳ درصدی کشفیات کالای قاچاق در استان همدان طی سال جاری خبر داد.
فرمانده انتظامی استان همدان

به گزارش صبح الوند به نقل از مهر، سردار بخشعلی کامرانی صالح شامگاه چهارشنبه در نشست فرماندهان انتظامی استان با استاندار همدان گفت: مهمترین اولویت های ماموریتی انتظامی همدان در سال جاری با توجه به تدابیر مقام معظم رهبری، کاهش آمار متوفیان سوانح رانندگی، مبارزه بی امان با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر، کاهش نرخ سرقت و مدیریت فضای مجازی است.

وی گفت: انتظامی استان همدان اجرای طرح های انتظامی در قالب نقطه ای، منطقه ای و حجمی را روزانه پیگیری می کند چراکه تداوم این طرح ها موجب افزایش احساس امنیت می شود.

سردار کامرانی صالح بابیان اینکه طی هفت ماهه نخست سال جاری ۳۲۴ هزار نفر با سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته اند که آمار تماس ها با ۶ درصد افزایش روبروست، گفت: این افزایش تماس گویای اعتماد مردم به پلیس است.

وی در ادامه با بیان اینکه شیوه و شگرد مجرمان فعال در حوزه مواد مخدر تغییر کرده است، گفت: با اجرای طرح های متنوع ۴.۵ تن انواع مواد مخدر  در این مدت در استان همدان کشف و ضبط شده است.

وی گفت: در این مدت زمان ۵۵ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در همدان منهدم شد که ۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

سردار کامرانی صالح افزود: امسال ۳ هزار معتاد و قاچاقچی در همدان دستگیر شدند که ۲۰۰ نفر از آنها معتاد متجاهر بودند و تحویل مراکز ۱۵ و ۱۶ شدند.

سردار کامرانی صالح عنوان کرد: اعضای باندهای قاچاق نسبت به جابه جایی کالای قاچاق از مسیرهای این استان اقدام می کردند که با اقدامات انجام شده طی سال جاری ارزش کالاهای قاچاق کشف شده یک هزار و ۱۰ میلیارد ریال بوده که نسبت به هفت ماهه سال گذشته ۲۳ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: بیش از ۱۰۰ پرونده قاچاق کالا با ارزش بالای یک میلیارد ریال در مراجع قضایی و تعزیرات حکومت استان همدان در سال جاری رسیدگی شده است.

وی همچنین با بیان اینکه در حوزه پلیس پیشگیری ۵ هزار شبگرد و نگهبان محله ساماندهی شدند و ۴۷ هزار فقره پرونده قضایی در کلانتری ها تشکیل و ۴۰۲ هزار اوراق قضایی توسط این مجموعه ها ابلاغ شده است، گفت: ۹۵ درصد فعالیت های پلیس در حوزه پلیس امنیت به ویژه جنگ نرم و عفاف و حجاب جنبه ارشادی دارد و از عده اندکی به علت تمرد از قانون تعهد کتبی دریافت شده و یا به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار کامرانی صالح یادآور شد: پلیس فتا در هفت ماهه امسال هفت هزار و ۷۰۰ سایت مجرمانه را شناسایی کرده و برای ۲۰۰متخلف پرونده تشکیل داده است.

وی بابیان اینکه مجرمان اینترنتی دارای تخلفاتی نظیر اخاذی، تهدید و مسایل اخلاقی بودند، عنوان کرد: ارزش ریالی پرونده های کشف شده در حوزه پلیس فتا ۲۳ میلیارد ریال بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان