اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. مهر 1396 - 21:05   |   کد مطلب: 26995
مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد از سفر قریب‌الوقوع وزیر ورزش و جوانان به استان همدان خبر داد.
وزیر ورزش در همدان

به گزارش صبح الوند، مهدی صمدپناهی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، اظهار کرد: در پنج‌شنبه هفته‌جاری وزیر ورزش و جوانان و معاونان او به همدان سفر می‌کنند که در این سفر یکی از معاونان وزیر با سفر به اسدآباد از پروژه‌های ورزشی این شهرستان بازدید خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: دو پروژه مهم نیمه‌تمام ورزشی شهرستان اسدآباد برای تکمیل و بهره‌برداری   نیازمند بیش از ۴ میلیارد تومان اعتبار است.

صمدپناهی خاطرنشان کرد: استخر شنای مجموعه ورزشی آزادی و استخر شنای مجموعه ورزشی بانوان شهرستان دو پروژه نیمه‌تمامی است که برای تکمیل به اعتباری افزون بر ۴ میلیارد تومان نیاز دارند.

وی با اشاره به استخر شنای آزادی شهر اسدآباد گفت: این پروژه به عنوان یکی از طرح‌های ملی دارای 58 درصد پیشرفت است که در سفر معاون اول ریاست جمهوری 2 میلیارد تومان برای این طرح مصوب شده و در صورت تخصیص این پروژه به عنوان یکی از طرح‌های ملی پس از 20 سال افتتاح خواهد شد.

صمدپناهی با بیان اینکه پروژه استخر شنای آزادی اسدآباد در سال ٧٢ کلنگ‌زنی و در سال ٧۵ عملیات اجرایی آن آغاز شد، گفت: تا کنون برای این طرح ۶۵٠ میلیون تومان اعتبار هزینه شده و برای تکمیل به اعتباری افزون بر ٢ میلیارد تومان نیاز دارد.

وی کل مجموعه این طرح ملی را ١٨٠۵ مترمربع برشمرد و خاطرنشان کرد: از این میزان مساحت ١٣٠٧ مترمربع به استخر و ۴٣۵ مترمربع به محوطه‌سازی و موتورخانه اختصاص داده شده است.

صمدپناهی همچنین با اشاره به پروژه استخر شنای بانوان اسدآباد اظهار کرد: این پروژه ‌از طرح‌های عمرانی استان است که یک میلیارد تومان اعتبار از ماده 27 مالیات بر ارزش افزوده دارد و در صورت تخصیص تا پایان سال این طرح به بهره‌برداری خواهد رسید.

این فرد مسئول با بیان اینکه این پروژه برای اتمام و بهره‌برداری به اعتباری افزون بر ٢ میلیارد تومان نیاز دارد، اضافه کرد: تا کنون برای این طرح اعتباری افزون بر ٣ میلیارد و ٢٠٠ میلیون تومان هزینه شده است.

وی پیشرفت فیزیکی کل این طرح را ۶٨ درصد اعلام کرد و گفت: تا کنون به صورت مجزا سالن ورزشی پروژه دارای ١٠٠ درصد و استخر شنای آن دارای ۴۵ درصد پیشرفت بوده است.

صمدپناهی افزود: مجموعه ورزشی بانوان اسدآباد دارای مساحت ۴ هزار و ۴٨٠ مترمربع بوده که استخر شنای این طرح ١۴٧٠مترمربع است.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی طرح فوق در سال ٨۶، بیان کرد: سالن ورزشی طرح فوق پیش از این افتتاح شده و در حال حاضر استخر شنای این مجموعه برای تکمیل به اعتبار نیاز دارد.

صمدپناهی همچنین تصریح کرد: پروژه سالن ورزشی روستای چنارسفلی نیز برای آغاز عملیات اجرایی به ٩٠٠ میلیون اعتبار نیاز خواهد داشت.

مدیر اداره ورزش و جوانان اسدآباد در پایان از وجود ٣٠ هیئت ورزشی در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: در حال حاضر ١٢٠٠ ورزشکار سازمان‌یافته در این شهرستان فعالیت دارند که از این تعداد، ٣٠٠ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان