اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. مهر 1396 - 15:16   |   کد مطلب: 26944
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان خبر داد؛
۲۰ و ۲۱ مهرماه آزمون ورود به حرفه مهندسی در همدان برگزار می شود
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی و کاردانهای فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی در تاریخ ۲۰ و ۲۱ مهر ماه خبر داد.
ازمون ورود به حرفه مهندسی

به گزارش صبح الوند، فرهاد فرزانه  اظهار کرد: آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار می‌شود.

 

وی افزود: تعداد کل مهندسین شرکت‌کننده 2 هزار و 650 نفر آزمون، تعداد کاردان ها 34 نفر و تعداد معماران تجربی 20 نفر است که برای ورود به حرفه مهندسی و دریافت پروانه اشتغال به کار مهندسی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

 

فرزانه به رشته تحصیلی داوطلبان نیز اشاره کرد و گفت: این داوطلبان در هفت رشته مهندسی معماری (صلاحیت های نظارت، طراحی و اجرا)، عمران (صلاحیت های نظارت، محاسبه و اجرا)، تاسیسات برقی و مکانیکی،( طراحی و نظارت) ، شهرسازی، نقشه برداری ، ترافیک و کاردان های فنی ساختمان در 6 رشته معماری، عمران، تاسیسات برقی و مکانیکی ، شهرسازی و نقشه برداری و تعیین صلاحیت حرفه ای تجربی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

 

وی یادآور شد: ‌محل برگزاری آزمون‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان واقع در شهرک شهید مدنی (حسن‌آباد) و دانشگاه آزاد اسلامی ملایر است.

 

فرزانه خاطرنشان کرد: در آزمون پنجشنبه صبح  یک هزار و 189 نفر شامل 920 نفر در همدان و 269 نفر در شهرستان ملایر شرکت می کنند و  بعدازظهر همین روز نیز 798 نفر شامل 594 نفر در همدان و 204 نفر در ملایر با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

 

وی اضافه کرد: در صبح روز جمعه 717 نفر شامل 559 نفر در همدان و 158 نفر در ملایر و بعد از ظهر جمعه 323 نفر شامل 270 نفر در همدان و 53 نفر در ملایر  به رقابت خواهند پرداخت.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان