اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. مهر 1396 - 14:00   |   کد مطلب: 26901
رئیس بازرسی ویژه قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: اسرائیل با جلو انداختن کردها به دنبال ایجاد پایگاه جدیدی برای خود در منطقه است و مسعود بارزانی در این ماجرا بازیچه اسرائیلی ها شده است وگرنه پرونده خوبی داشت اما با علم کردن پرچم اسرائیل در عراق، پیشینه و پرونده خوب خود را خراب کرد.
سرداراسدی

به گزارش صبح الوند، رئیس بازرسی ویژه قرارگاه خاتم الانبیاء ، سردار جعفر اسدی در جمع خبرنگاران ضمن اشاره بر اینکه درحال حاضر کردهای عراق بهترین موقعیت و شرایط را در مقایسه با سایر شهرهای عراق دارند گفت: اسرائیل با تحریک کردهای عراق قصد رسیدن به اهداف شوم خودش است و میخواهد با کشور ما همسایه شود.

 

سردار اسدی ادامه داد:جمهوری اسلامی ایران با کردها رابطه مطلوبی داشته و حتی در دوران جنگ تحمیلی بسیاری از آنها در دفاع از کشور و تحت فرمان امام(ره) به شهادت رسیدند و امروزه هم تعدادی از آنها جز شهدایی هستند که با داعش جنگیدند.

 

وی بارزانی را در این جریان بدون هرگونه نقش دانست و خاطر نشان کرد: مسعود بارزانی در این ماجرا بازیچه شد، اسرائیل با جلو انداختن کردها به دنبال ایجاد پایگاه جدیدی برای خود در منطقه است و مسعود بارزانی در این ماجرا بازیچه  اسرائیلی ها شده است وگرنه  پرونده خوبی داشت اما با علم کردن پرچم اسرائیل در عراق، پیشینه  و پرونده خوب خود را خراب کرد.

 

رئیس بازرسی ویژه قرارگاه خاتم الانبیاء با اشاره  بر سخن امام مبنی بر اینکه فرمودند جنگ ما جنگ حق و باطل است و پایان ندارد و دشمن هر روز به شکلی وارد می‌شود تصریح کرد: طبق فرموده امام دشمن روزی در قالب کومله ، پ.ک.ک و سپس داعش در برابر ما قرار گرفتند و امروز فتنه "اکراد" را عملی کرده است و خطر این فتنه ابتدا برای کشور عراق و سپس برای سوریه و در نهایت ایران است هرچند اسرائیل به مقصود خود نمی‌رسد .

 

 

سردار اسدی ضمن تاکید بر اینکه  امام راحل آمریکا را همچون ببری کاغذی میدانستند افزود: این ببر کاغذی ظاهر ترسناکی دارد اما اگر او را بشناسیم  متوجه ‌خواهیم شد  که نمی‌تواند کاری کند؛  نمونه آن کشور کوچک کره شمالی است که به خوبی در برابر آمریکا قد علم کرده و مقاومت می‌کند.

 

رئیس بازرسی ویژه قرارگاه خاتم الانبیاء با بیان این که آمریکا در سال‌های پس از انقلاب، بارها جمهوری اسلامی ایران را تهدید کرد و صدام نیز در جنگ تحمیلی بارها ما را تهدید کرد یادآور شد: دشمنان ما هرکاری کردند تا به جمهوری اسلامی آسیب وارد کنند اما نتوانستند و این مصداق سخن  امام خمینی(ره) است که فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

 

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه برجام مقدمه‌ای برای خلع سلاح ایران بود ولی به برکت وجود ولی فقیه هوشیار که نمی‌گذارد به کشورمان آسیبی برسد و این توطئه خنثی شد تصریح کرد: برجام آزمایش بسیار خوبی بود که دوستان ما بفهمند با شیطان نمی‌شود مذاکره کرد و اگر مذاکره شود با پشیمانی برای دنیا و آخرت همراه است.

 

سردار اسدی ادامه داد: برجام برای ما خیری ندارد و فقط باعث  رسوایی آمریکا در کل جهان شد، چرا که  در روز روشن و در برابر همه برجام را امضا زدند و در آخر جلوی کل جهان زیر قولشان زدند و این مسئله مهمی است.

 

رئیس بازرسی ویژه قرارگاه خاتم الانبیاء با تاکید بر اینکه شهید همدانی چند ویژگی خاص داشت افزود: تواضع و فروتنی نخستین ویژگی او بود و هیچ وقت زندگی اشرافی نداشت، حتی  در سوریه نیز هر یک از فرماندهان تیپ سوریه  را چند دستگاه خودرو همراهی می‌کردند اما سردار همدانی تنها با یک دستگاه ماشین تردد می‌کرد.

 

وی در پایان با بیان اینکه تجربه شهید همدانی در هشت سال دفاع مقدس و جنگ‌های چریکی و پارتیزانی در سوریه بسیار کارگشا بود خاطر نشان کرد: شهید همدانی با ایجاد دفاع وطنی و بکارگیری بیش از 50 هزار نفر توانست سوریه را نجات دهد؛ او روحیه ای مقاوم داشت و در شرایط سخت جبهه مقاومت صبر و تحمل بسیاری به خرج داد تا توانست ورق را به نفع سوریه برگرداند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان