اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

12. مهر 1396 - 10:51   |   کد مطلب: 26847
در جلسه معرفی جانشین سپاه انصارالحسین(ع) سردار مهدی فرجی فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) به عنوان جانشینی فرماندهی سپاه همدان معرفی شد.

به گزارش صبح الوند، در جلسه معرفی جانشین سپاه انصار الحسین علیه السلام استان همدان،  جانشین بازرسی کل سپاه  و فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) به سخنرانی پرداختند.

 

جانشین بازرسی کل سپاه در آیین معارفه جانشین سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان و فرمانده تیپ 32 انصار گفت: حادثه عاشورا تداعی جبهه حق و باطل است و این تلاش جبهه باطل از زمان خلقت بشرو از زمان صدر اسلام با بعثت پیامبر اکرم (ص) و با هدف از بین بردن ندای حق شکل گرفت و تا امروز می بینیم که دشمنان با تمام قدرت و توان در مقابل جبهه حق ایستادگی می کنند و از تمام ابزار ها ی فرهنگی و نظامی خود برای جلوگیری از صدور فرهنگ ناب محمدی مانع ایجاد می کنند.

 

سردار مهدوی نژاد در ادامه اضافه کرد: دشمنان درصدر اسلام انحراف را به حدی رساندند که حضرت ابا عبد الله الحسین علیه السلام در مقابل این انحراف ایستاد و همه خاندان خود را برای احقاق حق نثار اسلام کرد و امروز میبینیم که شهدای مدافع حرم با الگو قراردان امام شهیدان در دفاع از جبهه مقاومت از تمام هستی خود که همان جانشان است میگذرند تاادامه دهنده راه پاک آقا ابا عبد الحسین باشند.

 

وی گفت : امروز نام ایران اسلامی در سرتا سر دنیا می درخشد و ملجا و پناه مظلومین در دنیا شده واین الگو شدن ایران اسلامی آمریکا و ایادی آن را عصبانی کرده است و از هر حیله و نیرنگی برای ضربه زدن به اسلام استفاده می کنند.

 

*توفیقات سپاه و بسیج به برکت خون شهدا هست

در ادامه فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان گفت: اگر امروز توفیقی در سپاه و بسیج وجود دارد به بر کت خون پاک شهدای دفاع مقدس ومدافع حرم است.

 

سردار مظاهر مجیدی گفت: تیپ 32 انصار الحسین علیه السلام در زمان جنگ دارای فتوحات بزرگی بود و شهدای عزیزی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و امروز رزمندگانی انقلابی تربیت کرده و یک نمونه آن که از شاگردان سردار شهید همدانی می باشد امروز بعنوان جانشین سپاه استان معرفی خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: امروز تیپ 32 توانسته با تربیت فرماندهان موفق در جبهه مقاومت و در مرزهای کشور امنیت را برای ایرانی اسلامی به ارمغان آورد.

 

سردار مجیدی در ادامه افزود : فعالیت در بسیج بسیار گسترده و متنوع است که می طلبد با برنامه ریزی مدون وتاثیر گزار در جامعه نقش الگو سازی بسیج را ترسیم نمود.  

 

در پایان این مراسم احکام مسئولیتی جانشین سپاه استان و فرمانده تیپ 32 با دستان امام جمعه استان اعطا شد.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان