اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. مهر 1396 - 10:53   |   کد مطلب: 26737
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبرداد:
جمع آوری ۱۵۹معتاد متجاهر در همدان
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از جمع آوری ۱۵۹معتاد متجاهر در سطح شهر همدان خبر داد و گفت: طی۴۸ساعت در سطح شهر همدان با اجرای طرح جمع آوری معتادین متجاهر در طول 48 ساعت درسطح شهر همدان۱۵۹معتاد متجاهر دستگیر و به مراکز ماده ۱۵و۱۶ارجاع داده شده اند.
سرهنگ قزوینه

به گزارش صبح الوند، هادی قزوینه در گفت و گو با صبح الوند با اشاره به طرح جمع آوری معتادین متجاهر در سطح شهرهمدان خاطر نشان کرد: هدف از اجرای این طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، امنیت عمومی در جامعه و پیشگیری از سرقت های خورد در سطح شهر همدان و مناطق حاشیه ای بویژه تپه پیسا(سردخانه پشت میدان بار )و انتهای اسلامشهر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدراست.

 

وی همچنین از جمله اهداف دیگر اجرای این طرح را جلوگیری ازجرائم سازمان یافته، خرید و فروش مواد مخدر و قاچاق در مناطق یاد شده عنوان کرد و افزود: اجرای این طرح با همکاری بهزیستی،علوم پزشکی، شهرداری،ثمن ها و یگوپ وهمدان انجام شده است.

 

وی همچنین در این راستا با اشاره به اینکه این طرح طی ۴۸ساعت با بکار گیری نیروهای کلانتری، پاسگاه ها و پلیس مبارزه با مواد مخدر  اجرا شده خاطر نشان کرد: طی اجرای این عملیات ۱۵۹معتاد متجاهر،  شناسایی و پس از غربالگری های انجام شده برای درمان به مراکز ماده ۱۵و ۱۶قانون مجازات مواد مخدر ارجاع داده شده اند.

 

وی با تاکید براینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر تردد و حضور معتادین متجاهر در اماکن عمومی، پارک و تفرجگاه ها را برنمی تابد خاطر نشان کرد:این مهم از جمله خط قرمز های پلیس مبارزه با مواد مخدر بوده  و خواهد بود.

 

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همچنین با اشاره به اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر سطح استان همدان و مناطق حاشیه شهر را نیز کاملا رسد می نماید خاطر نشان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر اجازه نمیدهد این مناطق به حیات خلوت برای خورده فروشان مواد مخدر تبدیل شود و عرصه را برآنان تنگ خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان