اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. شهريور 1396 - 15:31   |   کد مطلب: 26677
فردا چهارشنبه 29 شهریور ماه از برگزیدگان جشنواره خوشنویسی محیط زیست استان همدان تجلیل می شود و همزمان، نمایشگاه و فروشگاه آثار خوشنویسی این جشنواره به مدت یک هفته برپا می گردد
جشنواره خوشنویسی محیط زیست

به گزارش صبح الوند، مدیر اجرایی این جشنواره در این خصوص بیان کرد: داوری آثار رسیده به جشنواره توسط اساتید استانی و کشوری خوشنویسی صورت گرفته است.

سعیده آقاخانی افزود: در مراسم اختتامیه جشنواره هنرمندان و اساتید برجسته خوشنویسی کشور و استان، صاحبان صنایع و مدیران استانی حضور خواهند داشت.

وی بیان کرد: این جشنواره در ۵ رشته نستعلیق،شکسته نستعلیق، نسخ،ثلث و نقاشی و خط با دو موضوع اشعار نو و کهن فارسی با موضوع محیط زیست، طبیعت و پاسداشت آن و متون دینی( آیات، احادیث و روایات) و سخنان بزرگان در نکوداشت و توصیف مواهب طبیعی برگزار شد.

وی افزود: آثار برتر جشنواره طی یک هفته از 29 شهریور تا 4 مهر ماه در محل نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری عین القضات همدانی در معرض بازدید و فروش علاقه مندان قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد:  آثار پذیرفته شده در این جشنواره از 10 استان همدان،کردستان، کاشان، قم، اصفهان، ایلام، خوزستان، مرکزی، تهران و گیلان است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان