اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. شهريور 1396 - 8:13   |   کد مطلب: 26660
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش قیمت خودرو بدون بالا رفتن کیفیت قابل توجیه نیست گفت: وقتی که چیزی به غیر از افزایش قیمت به خودرو اضافه نشده باشد افزایش قیمت بی معنی است و تمام دستگاهای مربوطه باید با متخلفان برخورد کنند.

به گزارش صبح الوند، سید جواد حسینی کیا در گفتگو با صبح الوند با اشاره به کنترل افزایش قیمت خودرو گفت : خودروهای کشور توسط تولید کنندگان داخلی تولید میشود و سازمان حمایت از مصرف کنندگان باید  در این زمینه ورود پیدا کند و از مصرف کنندگان حمایت نماید.

 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نرخ تورم را بانک مرکزی تعیین می کند گفت: حسب نرخی که هم در سود  بانکی دارد  و هم  تورم که  بانک مرکزی تعیین می کند، خودرو ساز و غیر خودرو ساز همه موظفند از این تبعیت کنند.

 

وی تاکید کرد: این تبعیت باعث میشود که یک نوعی  چندگانگی به وجود نیاید و یک نظام واحدی در کشور وجود داشته باشد.

 

حسینی کیا با بیان اینکه اگر خودروسازان در خصوص افزایش حرفی دارند باید بروند به شورای رقابت افزود: در شورای رقابت که نمایندگان مجلس وکمیسیون صنایع و همچنین از وزارت صنعت ومعدن حضور دارند و  افزایش قیمت باید آنجا مصوب شود.

 

وی ادامه داد: در واقع اگر خودروسازان در شورای رقابت توانستند استدلالات خودشان را به کرسی بنشانند که به دلیل برخی  مشکلات خاص این افزایش صورت گرفته به اطلاع مردم خواهد رسید  به این دلیل افزایش صورت گرفته اما بدون دلیل نمیشود  قیمت خودرو را افزایش داد.

 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش قیمت خودرو بدون بالا رفتن کیفیت قابل توجیه نیست گفت:  وقتی که چیزی به غیر از افزایش قیمت به خودرو اضافه نشده باشد افزایش قیمت بی معنی است و تمام دستگاهای مربوطه باید با متخلفان برخورد کنند.

 

وی در پایان تاکید کرد: درشرایط که سود بانکی کاهش پیدا کرده این کاهش سود باید در  عرصه خودرو سازی هم تاثیر منفی خودش را داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان