اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. شهريور 1396 - 23:14   |   کد مطلب: 26635
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه با پدیده آقازادگی مخالف هستم و با این موضوع مبارزه خواهم کرد، گفت: معنی ندارد فرزند یک مسئول امتیاز بیشتری نسبت به سایرین داشته باشد.

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس, جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی  در واکنش به انتشار برخی‌ خبرها مربوط به انتصاب برادرزاده‌اش در بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و نسبت دادن این انتصاب به نماینده مشهد، تاکید کرد که هیچ اقدامی در راستای انتصاب برادرزاده‌اش نکرده است.

وی اضافه کرد: در ابتدا می‌گفتند رئیس بنیاد بازی‌های رایانه‌ای پسرم است که بعد از تکذیب بنده، آن را به من منصوب کردند در حالی که بنده هیچ نقشی در انتصاب وی نداشته‌ام و افراد دیگری به تشخیص خود این انتصاب را انجام دادند.

کریمی قدوسی با مخالفت جدی با پدیده آقازادگی تاکید کرد: بنده با پدیده آقازادگی مخالف هستم و با این موضوع مبارزه خواهم کرد، معنی ندارد فرزند یک مسئول امتیاز بیشتری نسبت به سایرین داشته باشد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیچ نقشی در انتصاب برادرزاده‌اش نداشته است، تصریح کرد: بنده تاکنون برای کسی سفارش نکرده‌ام حتی یکی از فرزندانم با دارا بودن دکتری فلسفه بیکار است.

وی در عین حال گفت: همه فرزندانم طلبه و درس خوانده حوزه هستند و هیچکدام کارمند دولت محسوب نمی‌شوند.

کریمی قدوسی در پایان تاکید کرد: هیچیک از فرزندان و نزدیکانم را با رانت‌خواری و پارتی بازی در جایی منصوب نکردم و را رانت خواری و ویژه خواری هم به شدت مخالف هستم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان