اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. شهريور 1396 - 14:00   |   کد مطلب: 26627
معاون فرهنگی سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه بسیج سازندگی نهادی از جنس مردم است گفت: اولویت ما خدمات رسانی به محرومان و نوکری مردم است و بهترین خاطرات ما از این نوکری ها هست

به گزارش صبح الوند،فرشاد عالی در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه همدان ضمن یادی از شهدای بسیج سازندگی به بیان دیدگاه شهید همدانی از بسیج سازندگی پرداخت و  گفت: شهید  همدانی اعتقاد داشتند الگویی از جهاد سازندگی در سوریه ایجاد شده و فرهنگ انقلاب دارد صادر میشود.

 

 

معاون فرهنگی سازمان بسیج سازندگی کشور اظهار کرد: بسیج سازندگی دستگاهی است که دارای بند قانونی و اجرایی است و به نوعی یکی از دستگاه های اجرایی شناخته میشود.

 

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی  نهادی  از جنس مردم است  گفت: اولویت ما خدمات رسانی به محرومان و نوکری مردم است و بهترین خاطرات ما از این نوکری ها هست.

 

*هدف بسیج سازندگی خدمت به مردم است

عالی اظهار کرد: طبیعتا هر مجموعه ای دو بعد مشهوریت یا مقبولیت را پیگیری میکند و ما در بسیج سازندگی به دنبال این نیستم  که امار دهیم و فقط  هدف خدمت به مردم است.  

 

وی تاکید کرد: مخاطب ما بیشتر مردم هستند چرا که  شاید  خیلی ها بخاطر ضعفشان نتوانند به مرکز استان سر بزند ما به دورافتاده ترین نقاط کشور خدمت می کنیم.

 

معاون فرهنگی سازمان بسیج سازندگی کشور  با بیان اینکه بسیج سازندگی به دور از هر گونه دید سیاسی فعالیت می کند گفت: ما در بسیج سارندگی  بدون هیچ محدودیت سنی، جنسی و طیف سیاسی فعالیت می کنیم.

 

وی افزود: نگاه به دور از جریان حزب سیاسی بسیار برای ما مهم است و  ایا این در جامعه تبیین شده  و اطلاع دارند؟ گفتمان سازی این امر بر دوش رسانه هست.

 

عالی تاکید کرد: خدمت رسانی بدون هر محدودیتی یعنی فضای باز خدمت رسانی اما درصد کمی از مردم مطلع هستند.

 

* پیشرفت  سبک زندگی اجتماعی را پیگیری می کنیم

وی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی در حوزه سبک زندگی اجتماعی کارهای شایانی انجام داده است گفت: ما فقط به دنبال این هستیم الگوها و مدل های کار معرفی شود و به دنبال آمار سازی نیستیم.

 

معاون فرهنگی سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه در حوزه اقتصادی فقر اطلاعاتی داریم افزود: الان بزرگترین واکسیناسیون دام و طیور در اختیار در ایران است، همچنین در حوزه واکسیناسیون فلج هم نمونه هستیم و همه به این علت است که اینها  از شبکه بسیج انجام شدند.

 

وی اظهار کرد: ما به دنبال این هستیم در حوزه اجتماعی پیشرفت داشته باشیم و آیا اطلاع دارید در 220 شهر ایران میشود زعفران کاشت و اینکه  کسی ارزش غذایی بلدرچین و سود شترمرغ را می دانید؟

 

عالی عنوان کرد: در حوزه محرومیت زدایی 120 هزار پروژه و همچنین 135 هزار کارگاه  توسط بسیج سازندگی راه اندازی شده است.

 

وی به بیان اینکه ما حتی شغل هایی هم که از زیرمین ایجاد شده به اقتصاد کشور بازگردانده ایم گفت: بین 12 تا 15 میلیون هر شعل برای ما هزینه دارد و سعی در معرفی شغل ها داریم.

 

*بسیج سازندگی بمب اطلاعات سوژه های خبری هست

معاون فرهنگی سازمان بسیج سازندگی کشور اظهار کرد: بسیج سازندگی بمب اطلاعات سوژه هست و باید کمک کنید و نمانام سازی و رزمنده های خودمان در عرصه جهادسارندگی را معرفی کنیم.

 

وی ادامه داد: صنایع تولیدی همدان به تمام جهان رفته ما باید روی این ها کار کنیم چرا که بعضی از برندهای بزرگ کشور دست ما هست و کسی اطلاع ندارد.

 

عالی در پایان  بسیج سازندگی  را یک شعبه عظیم کار دانست و گفت: بیایید دست به دست هم دهیم و باری را از دوش نظام برداریم.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان