اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. شهريور 1396 - 12:01   |   کد مطلب: 26594
دومین جشنواره فرهنگی ورزشی «شمیم خانواده» با حضور یک هزار و ۷۰۰ نفر از همسران و فرزندان پاسداران سراسر کشور به‌ میزبانی همدان آغاز شد.

به گزارش صبح الوند، دومین جشنواره  فرهنگی ورزشی «شمیم خانواده» با ورود تیم‌های شرکت کننده از سراسر کشور به همدان شکل اجرایی‌گرفته و شب گذشته با استقرار تیم‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی همدان مراسم قرعه‌کشی و نحوه اجرای مسابقات به سرپرستان و مربیان تیم‌ها اعلام شد.

 

از صبح چهارشنبه ورزشکاران ۶ رشته تکواندو، آمادگی جسمانی، تیراندازی، دارت، شنا و والیبال در سالن‌های مختلف سطح شهر همدان به رقابت می‌پردازند.

 

در رشته تکواندو بانوان شرکت کننده در دو رده سنی نوجوانان و جوانان و در وزن های المپیکی با هم رقابت خواهند کردند که نوجوانان در ۵ وزن و جوانان در ۴ وزن در  سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی همدان مبارزه می‌کنند.

 

مسابقات آمادگی جسمانی نیز در دو بخش استقامت و ایستگاهی که شامل  زیکزاک، چابکی، جابجایی وزنه و رد شدن از رو و زیر مانع و دو سرعت خواهد بود، برگزار می شود.

 

این رقابت ها در ۴ رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال و ۲۰ تا ۲۹ سال و ۳۰ تا ۳۹ سال و ۴۰ سال به بالا در سالن تربیت بدنی دانشگاه بوعلی سینا برگزار خواهد شد.

 

همچنین رقابت های دارت در دو رده سنی زیر ۱۹ و بالای ۱۹ سال برگزار و نتایج به صورت تیمی و انفرادی اعلام می شود.

 

مسابقات تیراندازی این جشنواره با حضور ۲۴۰ ورزشکار داغ‌تر از سایر رشته است بطوری که بانوان ورزشکار در دو رشته تفنگ و تپانچه شرکت می کنند.

 

مسابقات تیراندازی در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می شود و ۴۰ دقیقه زمان مسابقات تیراندازی است که در پایان نفرات اول تا هشتم انتخاب می شوند.

 

شناگران این رقابت‌ها در ۴ رده سنی ۱۴ تا ۱۹ سال، ۲۰ تا ۲۵ سال، ۲۶ تا ۳۱ سال و زیر ۳۲ سال حضور دارند و در رده انفرادی در مواد ۵۰ متر آزاد و قورباغه و ۲۵ متر آزاد و قورباغه و در قسمت تیمی در ۴ در  ۲۵ متر آزاد و ۴ در  ۲۵ متر مختلط تیمی شرکت می کنند.

 

در رشته والیبال ۳۴ تیم حاضر در این رقابت‌ها در چهار گروه ۸ و ۹ تیمی قرار گرفته اند که بعد از بازی‌های دوره‌ای از هر گروه یک تیم به مرحله نیمه نهایی صعود خواهد کرد و در نهایت با برگزاری بازی‌های به صورت ضربدری تیم قهرمان معرفی خواهد شد.

 

دومین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی «شمیم خانواده» به‌میزبانی همدان و با حضور یک هزار و ۷۰۰ نفر از همسران و فرزندان پاسداران از سراسر کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان