اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. شهريور 1396 - 9:45   |   کد مطلب: 26590
رئیس اتحادیه صنف نانوایان همدان گفت:
همدانی‌ها بیشتر سنگک و بربری می‌خورند
رئیس اتحادیه صنف نانوایان همدان گفت: مردم همدان بیشتر از نان‌های حجیم مانند سنگک و بربری استفاده می‌کنند.
همدانی‌ها بیشتر سنگک و بربری می‌خورند

به گزارش صبح الوند، ابوذر گل‌محمدی  اظهار کرد: مردم همدان بیشتر از نان‌های حجیم مانند سنگک و بربری استفاده می‌کنند و نان‌های فانتزی مشتریان محدودی دارد به همین علت افرادی که در سطح کلان به تولید نان به شیوه‌های صنعتی می‌پردازند با مشکل مواجه می‌شوند و به علت محدودیت بازار و مشتری، شکست می‌خورند .

 

وی درباره تأسیس نانوایی‌های صنعتی در همدان عنوان کرد: بیش از 97 درصد از نانوایی‌های کشور سنتی است و 3 درصد مابقی که به تولید صنعتی نان می‌پردازند، مشتریان زیادی ندارند .

 

گل‌محمدی افزود: از دی‌ماه سال گذشته تا کنون افراد زیادی برای دریافت مجوز نانوایی صنعتی به اتحادیه مراجعه کرده‌اند که پس از بررسی بازار متوجه شده‌اند نتیجه‌ای ندارد و از ادامه کار منصرف شده‌اند .

 

وی ادامه داد: در این مدت تنها دو نفر اقدام به انجام فرآیند اخذ مجوز نانوایی صنعتی در همدان کرده‌اند که آنان نیز در ادامه کار خود مصر نبودند و هنوز در مراحل راه‌اندازی مراکز خود بازمانده‌اند و مجوز نهایی را از اتحادیه دریافت نکرده‌اند.  

 

گل‌محمدی علت زود بیات شدن نان را نحوه نگهداری آن بیان کرد و گفت: مصرف‌کنندگان به اندازه نیاز روزانه خود نسبت به خرید نان اقدام کنند و در صورت خرید برای چند روز باید در هنگام خرید نان از سفره‌های پارچه‌ای بهره ببرند و پس از اینکه نان کاملا خنک شد آن را در کیسه‌های پلاستیکی و در فریزر نگهداری کنند تا زود بیات نشود و قابل مصرف باشد .

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازرسان اتحادیه و اتاق اصناف، اداره بهداشت و شرکت غله به صورت روزانه به بررسی و بازدید از نانوایی‌های همدان می‌پردازند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان