اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. شهريور 1396 - 23:25   |   کد مطلب: 26507
پوستر بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان همدان با حضور جمعی از مسئولان استان رونمایی شد.
پوستر هفته بزرگداشت دفاع مقدس همدان رونمایی شد

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، ظهر امروز ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان همدان برگزار شده و برنامه‌های ارائه شده از سوی دبیرخانه این ستاد توسط اعضا تشریح و بررسی شد.

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تشریح برنامه‌های این نهاد در استان اظهارداشت: فضاسازی تبلیغی، برگزاری مراسم رژه، تجمع هیت‌های مذهبی شهر همدان در باغ موزه دفاع مقدس، دیدار با نماینده ولی فقیه،  برگزاری مراسم صبحگاه مشترک، اجرای برنامه‌های نمایشی در ایام محرم، اعزام گروه‌های پزشکی درمانی به مناطق محروم، برگزاری یادواره شهدا و آبروی محله از مهمترین برنامه‌های ما در این هفته است.

وی افزود: انتظار داریم ادارات و شهرداری‌های استان در این هفته در بخش فضاسازی تبلیغی از ظرفیت‌هایی که در اختیار دارند برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت این ایام استفاده کنند.

سیدرضا موسوی  با تشریح جزییات برگزاری مراسم رژه یگان‌های نظامی همدان در31 شهریور ماه عنوان کرد: علاوه بر این مراسم در دهه اول ماه محرم به مدت 8 شب نمایشی متناسب با این ایام اجرا می‌شود.

مشاور استاندار همدان در امور ایثارگران نیز اظهار داشت: با توجه به اهمیت برگزاری این جلسه لازم است دلیل عدم حضور برخی مدیران که به این جلسه دعوت شده بودند مورد بررسی قرار گیرد.

 وی با تاکید براینکه امروز هرچه داریم نتیجه ایثارگری شهدا و رزمندگان است افزود: وقتی نوبت به برگزاری برنامه‌ها در هفته بزرگداشت دفاع مقدس می‌رسد همه باید برای انجام آنها در استان بسیج شوند و باقی کارها را کنار بگذارند .

توکلی با قدردانی از تلاش‌های نیروهای ارتش، پایگاه هوایی شهید نوژه و پادگان شهید قهرمان در دفاع مقدس بیان کرد: متاسفانه  به خدمات و اقدامات این دسته از یگان‌های نظامی کشور در دوران دفاع مقدس کمتر پرداخته می‌شود که شاید دلیل آن عدم انجام برخی کارهای فرهنگی از سوی آنها است.

وی با بیان اینکه باید در هفته دفاع مقدس امسال همدان نمایشگاهی از خدمات و اقدامات ارتش در دفاع مقدس برپا شود گفت: قرار است با همکاری برخی از بازیگران مطرح کشور مانند پرویز پرستویی نمایشی با محوریت کتاب "وقتی مهتاب گم شد" برای دانش‌آموزان استان تهیه و اجرا شود.

مشاور استاندار همدان در امور ایثارگران تصریح کرد: باید مشکلات ایثارگران و بازماندگان جنگ در استان بررسی و برطرف شود هرچند ما نیز به دنبال چرایی عدم اجرای مصوبات مربوط به ایثارگران در ادارات استان هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان