اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. شهريور 1396 - 14:39   |   کد مطلب: 26492
روابط عمومی سازمان اتش نشانی همدان اعلام کرد:
نجات جان دو مرد جون از چاه 15 متری با تلاش آتش نشانان همدان
روابط عمومی سازمان اتش نشانی همدان اعلام کرد: دو مرد جوان که به علت گاز گرفتگی در عمق چاه 15 متری بیهوش شده بودند با سرعت عمل و تلاش آتش نشانان همدان نجات یافتند.

به گزارش صبح الوند، بنابر اعلام روابط عمومی سازمان اتش نشانی همدان ساعت 12 و 57 سه شنبه 14 شهریور سامانه 125 همدان گزارشی از مصدوم و محبوس شدن دومرد جوان در عمق چاه دریافت کرد.

 

با دریافت این گزارش بلافاصله یک اکیپ عملیاتی از ایستگاه 14 و یک اکیپ تخصصی امداد و نجات از ایستگاه مرکزی به نشانی اعلام شده که یک کارگاه چوب بری در انتهای بلوار ارتش بود اعزام شدند.

 

آتش نشانان اعزامی که با توجه به حجم سنگین ترافیک در کمترین زمان ممکن (کمتر از4 دقیقه) به محل حادثه رسیده بودند پس از بررسی اولیه و مشاهده دومرد جوان که به حالت بیهوش در عمق چاه 15 متری گرفتارشده بودند  بلافاصله عملیات نجات را آعاز کردند.

 

فرشتگان نجات با استفاده از تجهیزات تخصصی و در کمترین زمان ممکن هر دو مصدوم را که به علت گاز گرفتگی بیهوش بودند به خارج از چاه منتقل و با انجام عملیات احیای قلبی تنفسی آنان را به هوش آوردند.

 

پس از از پایان عملیات و با وجودی که هر دو مصدوم با تلاش فرشتگان نجات در وضعیت هشیاری قرار داشتند اما جهت اطمینان از سلامت کامل آنان تحویل عوامل فوریت های پزشکی شدند.

 

لازم به ذکر است مالک کارگاه چوب بری محل حادثه که از جانبازان دفاع مقدس است در تماس با سامانه125  و دفتر ریاست سازمان از فداکاری و ایثارگری آتش نشانان تقدیر کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان