اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. شهريور 1396 - 18:58   |   کد مطلب: 26407
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان با بیان اینکه ۹۳۷ واحد مسکونی روستایی در استان به بهره‌برداری رسید، گفت: اعتبار صرف شده برای احداث این واحدها ۴۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.
مسکن روستایی در همدان

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم, حسن ظفری پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح مجتمع مسکونی 180 واحدی آفتاب اظهار داشت: با تلاش‌های مضاعف بنیاد مسکن امروز یک هزار و 766  واحد مسکونی به صورت متمرکز به بهره‌برداری می‌رسند.

وی با اشاره به اینکه از تعداد مسکن 937 واحد مسکونی روستایی هستند، افزود: اعتبار صرف شده برای احداث این واحدها 42 میلیارد و 600 میلیون تومان است.

ظفری با بیان اینکه 892 واحد نیز در قالب 6 پروژه به عنوان مسکن شهری امروز به بهره‌برداری می‌رسند، عنوان کرد: اعتبار صرف شده برای این تعداد واحد مسکونی 51 میلیارد 500 میلیون تومان است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان با تأکید بر اینکه برای یک هزار و 766 واحد مسکونی احداث شده 94 میلیارد تومان اعتبار صرف شده است، تصریح کرد: این میزان اعتبار توسط تسهیلات بانک‌ها، آورده متقاضیان و کمک‌های بنیاد مسکن تأمین شده است.

ظفری با اشاره به اینکه زیربنای یک هزار و 766 واحد احداث شده 172 هزار مترمربع است، بیان کرد: احداث این واحدها نمودی از توان و قدرت دانش مهندسان استان همدان است که به بهترین نحو احداث شده‌اند.

وی با بیان اینکه در راستای رفع معضل مسکن اقشار مختلف جامعه چنین پروژه‌هایی اجرا می‌شود، اظهار داشت: با همدلی و وحدت در استان همدان این اتفاقات مبارک رخ داده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان تأکید کرد: بخش مسکن می‌تواند یکی از بخش‌های پیشران و پیشرو در سطح کشور باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان