اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. شهريور 1396 - 15:55   |   کد مطلب: 26373
شاخ و شانه کشیدن امریکا برای کشورهای همسایه ما نگران کننده است/اشتغال در سطح کشور مشکل اساسی است
نمازجمعه استان همدان

به گزارش صبح الوند، امام جمعه و نماینده ولی فقیه دراستان همدان گفت : این مساله نگران کننده است ، جدیدا آمریکا برای پاکستان و افغانستان شاخ و شانه کشیده است و این نگران کننده است ، از آن طرف هم ترکیه که همسایه ی کشور ما است عقل درست و حسابی ندارد و نمی تواند درست تصمیم بگیرد.

 

 از علامت های شقاوت انسان این است که به دوست خودش خیانت می کند ، هیچکس جرات نافرمانی خداوند را ندارد ، مگر کسی جاهل و شقی باشد ، سه روز شاخص برای سلامت انسان است ، اول روز تولد انسان است ، اگر تولد انسان سالم باشد امید است که دو مورد دیگر هم که مرگ و حشر انسان است ، سلامت باشد

 

آیت الله غیاث الدین طه محمدی افزود : روز قیامت در جهنم عذاب زنا کاران به قدری شدید است که همنشینان شخص در جهنم از شدت عذاب او به خداوند شکایت میکنند ، چرا باید بچه ی بعضی از پیامبران نا اهل بشود ؟ این از جانب مادر است که آنها انسان های شقی بودند. بسیاری از ناهنجاری های جسم دلیلش این بوده که پدران یامادران اهل مشروبات الکلی بوده اند که متاسفانه گاهی شاهد اینگونه از موارد هستیم.

 

 وی افزود : وزرای دولت دوازدهم به مجلس معرفی شدند و نمایندگان ما هم با صلابت به آنها رای دادند، و الان نوبت فعالیت وزرای جدید است که با تمام توان به ملت عزیز ایران خدمت کنند و امانت داری خود را از این امانتی که به آنان داده شده نشان بدهند.

 

آیت الله محمدی گفت: این مساله نگران کننده است ، جدیدا آمریکا برای پاکستان و افغانستان شاخ و شانه کشیده است و این نگران کننده است ، از آن طرف هم ترکیه که همسایه ی کشور ما است عقل درست و حسابی ندارد و نمی تواند درست تصمیم بگیرد.

 

شهرستان نهاوند

 

وظیفه مسئولان خدمت خالصانه به مردم است

 

امام‌جمعه نهاوند گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای خدمت‌رسانی خالصانه و صادقانه به مردم است.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های نماز جمعه نهاوند گفت: در طول نزدیک به بیش از سه دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به برکت حضور جوانان مومن و انقلابی در میدان مختلف پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم.

 

وی اظهار داشت: در عرصه‌های مختلف، کشورمان به دستاوردهای بسیاری خوبی رسیده‌اند که باید تلاش شود این دستاوردها حفظ شود و در بخش‌های دیگر هم پیشرفت‌ها ادامه داشته باشد.

 

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به فرارسیدن هفته دولت افزود: وظیفه همه مسئولان در هر جایگاهی هستند باید خدمت صادقانه و خالصانه به مردم باشد چون مردم صاحبان اصلی کشور هستند.

 

وی بیان داشت: دولت‌مردان باید با الگو گیری از ساده زیستی، اخلاق‌مداری و خدمت گذاری از شهدای هفته دولت به‌خصوص شهیدان رجایی و باهنر، خدمت به مردم را سرلوحه عمل خود قرار دهند.

 

شهرستان قهاوند

 

خطیب موقت نماز جمعه شهر قهاوند بیان کرد:دولتمردان باید با تاسی از شهدای هفته دولت بتوانند وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند

 

 حجت‌الاسلام والمسلمین رضا کرملو در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قهاوند، پس از توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی،  الگوگیری از رفتار و زندگی ائمه معصوم(ع) در زندگی می‌تواند شرایط اجتماعی خانواده‌ها را بهبود بخشد.

 

 وی با اشاره به نقش و جایگاه مساجد در دین مبین اسلام هم گفت: با وجود اهمیتی که مساجد در جامعه اسلامی دارند، همه مسئولان باید درباره این مراکز مذهبی و فرهنگی احساس مسئولیت کنند.

 

 امام جمعه موقت شهر قهاوند در ادامه به آغاز هفته دولت اشاره کرد و افزود: دولتمردان و خدمتگذاران باید با تاسی از شهدای هفته دولت بتوانند وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.

 

 وی به ویژگی های دولتمردان شهید رجایی و باهنر اشاره کرد و گفت: شهید رجایی و باهنر دو شهیدی بودند که از ویژگی های مثبت مشترکی برخوردار بودند که اگر دولتمردان این ویژگی ها را رعایت کنند بسیاری از مشکلات کشور برطرف می شود .

 

 حجت الاسلام کرملو در ادامه داشتن خلوص نیت، تعهد و تقوا را از مهمترین ویژگیهای شهید رجایی و باهنر برشمرد و گفت: این دو شهید والا مقام ولایتمدار، ساده زیست، مردمدار و با تقوا بودند و این ویژگیها باید سرلوحه کار تمام مسئولان نظام جمهوری اسلامی باشد.

 

وی عنوان کرد: هفته دولت فرصت خوبی است تا خدمات صورت گرفته دولت برای مردم بازگو شود و همچنین مطالبات بیان شود تا بتوان بر موفقیتهای نظام افزود.

 

شهرستان اسداباد

 

لزوم تقویت روحیه دینداری، استکبارستیزی و انقلابی برای مقابل با نیرنگ دشمن

 

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد با تأکید بر رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان، به فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص دولت اشاره کرد و گفت:  یکی از مسائلی که در جهت‌گیری دولت باید مورد مظر باشد، تسهیل زندگی برای مردم است.

 وی با بیان اینکه  محرومیت زدایی تنها با کار جهادی و خستگی ناپذیر انجام میگیرد، گفت: امروز بهرحال مردم ما گرفتاریهایی دارند و اشتغال در این شهرستان و در سطح کشور مشکل اساسی است که باید مسئولن برای حل این مشلات گام مؤثر بردارند.

 

امام‌جمعه اسدآباد با تأکید بر تقویت روحیه ایمان در سطح جامعه، گفت: این امر با ایمان با انجام کار فرهنگی صورت میگیرد که توجه به آن از توقعات رهبر انقلاب هم میباشد.

 

وی با اشره به دیدار رهبرانقلاب با جمعی از بزرگان فرهنگی استان همدان، گفت: ایشان در این دیدار خطاب به مسئولان فرمودند که باید مسئولان تمام تلاش خود را مصروف تربیت دینی و انقلابی جوانان کنید و بدانید با روحیه انقلابی و حرکت جهایاین انقلاب ماندگار میشود.

 

حسینی‌مجد تصریح کرد: مسئولان فرهنگی موظف هستند که روحیه انقلابی را در بین محیطیهای مختلف همراهیو حمای کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: تقویت روحیه دینداری، استکبارستیزی و انقلابی در سطح جامعه باهم جریانی را شکل میدهند که میتوان در مقابل نیرنگ دشمن ایستادگی کرد.

 

 امام‌جمعه اسدآباد یادآور شد: امیدواریم دولتمردان با همراهی نمایندگان مجلس ریل قطار خدمت برای مردم به راه بیفتد و مشکلات مردم یکی پس از دیگری مرتفع شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان