اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

31. مرداد 1396 - 15:30   |   کد مطلب: 26332
معاون توسعه منابع ورزش و جوانان همدان گفت: تغییر سیستم تصفیه آب استخرهای زیرمجموعه این اداره کل به حداقل 3 میلیارد ریال بودجه نیاز دارد.
تغییر سیستم تصفیه آب استخرهای همدان 3 میلیارد ریال بودجه نیاز دارد

به گزارش صبح الوند، حسن دارششدر روز سه شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: براساس ابلاغ وزارت ورزش و جوانان تمامی استخرها باید مجهز به سیستم تصفیه با نمک طعام شوند و دستگاه های کلرزنی جمع آوری خواهند شد.

وی یادآور شد: کاربرد اصلی این تکنولوژی، ضدعفونی کردن آب با روش مولتی اکسیدان است که محصول نهایی آن برای تصفیه میکروبی آب آشامیدنی، آب استخر و به طور کلی آب با مصارف گوناگون به کار می رود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر استخر رزن مجهز به دستگاه تصفیه آب با نمک طعام شده است و سایر استخرها نیز آماده تجهیز این تکنولوژی هستند ولی برای اجرای این طرح به بودجه سه میلیارد ریالی نیاز است و در واقع هر استخر بین 300 تا 350 میلیون ریال بودجه می خواهد.

دارششدر خاطرنشان کرد: از آنجا که دستگاه ورزش دولتی است و باید منتظر اختصاص بودجه دولتی باشیم، نامه نگاری لازم با دانشگاه علوم پزشکی همدان انجام شده تا مهلت لازم برای اجرای این طرح را بدهند.

وی افزود: این هفته نیز نشست هماهنگی با دکتر موسوی بهار رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار می شود تا این مشکل برطرف شود.

وی با بیان اینکه هم اینک 10 استخر سرپوشیده زیر مجموعه و تحت نظارت اداره ورزش و جوانان استان همدان قرار دارند تاکید کرد: هیچ یک از استخرهای زیرمجموعه دستگاه ورزش همدان آلوده نیستند و همکاری لازم را با اداره بهداشت شهرستان ها داریم.

روزانه حدود یک هزار تن از استخرهای استان همدان به صورت تفریحی استفاده می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان