اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. مرداد 1396 - 15:28   |   کد مطلب: 26199
همایش شاخص های ملی پرستاری در همدان با حضور متخصصان در این زمینه برگزار شد.
برگزاری همایش شاخص های ملی پرستاری در همدان

به گزارش صبح الوند، همایش شاخص های ملی پرستاری در کلان منطقه سه آمایش (همدان که قطب منطقه غرب کشور است) با حضور سوپر وایزرین آموزشی، کارشناسان درمان و همچنین روسای هیئت مدیره نظام پرستاری غرب کشور در بیمارستان فوق تخصصی بعثت همدان برگزار شد.

 

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی همدان ،فاطمه  شیرانی در این همایش با بیان اینکه در درمان زخم ها یکسری تحولات صورت می گیرد گفت: اصول کاری این همایش تشکیل پیشگیری مقدم بر درمان، آموزش و فراهم کردن بستر بیمارستان ها برای پیشگری از مبتلا شدن بیماران به زخم فشاری است .

 

وی با اشاره به اینکه برای هرکدام از زخم های دیابتی، زخم بستر، زخم های ناشی از صدمات و آسیب در تصادف ها یک پلان درمانی وجود دارد افزود: بخشی از رسالت ما در زخم ها به خصوص زخم بستر آموزش به بیماران دیابتی و پیشگیری از مبتلا شدن بیمار به زخم های فشاری است.

 

*جایگزینی روش های نوین درمان زخم های فشاری به جای درمان سنتی منسوخ شده

شیرانی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری همایش کاملا آموزشی است گفت : در تلاش هستیم که روش های نوین درمان زخم های فشاری را جایگزین درمان سنتی  که منسوخ شده است کنیم.

 

وی در این راستا رفاه حال بیمار، صرفه جویی در اتلاف وقت پرستاران و اثر بخش بودن هزینه را از فواید پانسمان نوین برشمرد و یادآور شد: در این راستا میزان بستری بیمار در بیمارستان کاهش و بهبودی سریعتر انجام می گیرد.

 

وی اظهار کرد: در این همایش اهداف کمیته ملی پیشگیری، کنترل و مراقبت از زخم ها و مطالب مربوط به آن نیز تدریس می شود

 

گفتنی است این همایش از ۹صبح تا ۵بعدازظهر در سالن کنفرانس بیمارستان فوق تخصصی بعثت همدان در حال برگزاری است.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان