اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. مرداد 1396 - 13:32   |   کد مطلب: 26198
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی در مجلس شورای اسلامی گفت: سلسله نشست‌های تبیین برنامه‌های وزرای پیشنهادی برگزار شده و در هفته ی جاری نیز ادامه خواهند داشت.
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی در مجلس شورای اسلامی

به گزارش صبح الوند، حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی ، در گفت و گو با خبرنگار صبح الوند ضمن اشاره به  این که برگزاری نشست هایی با حضور اعضای فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی برگزار شد افزود: نشست ها با سرتیپ امیری کاندیدای پیشنهادی وزارت دفاع و دکتر قاضی هاشمی کاندیدای پیشنهادی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی در تاریخ 17 و 18 مرداد ماه انجام شد و ادامه دارند.

 

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید براینکه جلسات، در محل دفتر کمیسیون تلفیق تشکیل خواهد شد برنامه بندی جلسات را شرح داد و افزود: صبح امروز 22 مرداد جلسه با وزرای پیشنهادی امورخارجه و نیرو گذاشته شد و همچنین ساعت 18 هم با وزرای پیشنهادی صنعت، معدن و دادگستری جلساتی را خواهیم داشت.

 

 وی ادامه داد: در روز دوشنبه 23 مرداد هم از ساعت 6:45 صبح جلساتی با وزرای پیشنهادی کشور و اموزش و پرورش خواهیم داشت.

 

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه با وزیر پیشنهادی اقتصاد در صبح روز  سه شنبه، 24 مرداد خبر داد و افزود: از ساعت 6:45  صبح جلساتی را با وزرای پیشنهادی نفت و فرهنگ و ارشاد اسلامی هم خواهیم داشت.

 

حاجی بابایی  اظهار کرد: در روز چهارشنبه 25 مرداد هم همچون روزهای قبل از ساعت 6:45 صبح به ترتیب جلساتی با وزرای پیشنهادی اطلاعات، جهادکشاورزی و ارتباطات خواهیم داشت.

 

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی در مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: آخرین جلسه درصبح روز پنج شنبه 26 با حضور وزرای پیشنهادی ورزش و جوانان و کار و رفاه اجتماعی  برگزار  و دیدگاه ها و برنامه های آنها را بررسی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان