اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. مرداد 1396 - 12:40   |   کد مطلب: 26164
رییس پلیس راه ناجا از افزایش ۹درصدی تردد ها در ۴ماه گذشته در محور های استان خبر داد.
افزایش ۹درصدی تردد ها در محور های مواصلاتی استان همدان

به گزارش صبح الوند، سرهنگ رضا عزیزی در گفت و گو با صبح الوند با اشاره به اینکه آمار فوت شدگان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲درصد افزایش داشته است گفت: این در حالی است که ۴ماه نخست سال گذشته ۱۱۰نفر و ۴ماه نخست امسال نیز ۱۱۲نفر جان خودرا از دست داده اند.

 

سرهنگ  عزیزی با تاکید بر اینکه استان همدان از سیستم هوشمند استفاده نمی کند گفت: سرعت متوسط در محورهای استان ۸۸ کیلومتر است بطوریکه آمار سرعت در متوسط کشوری ۸۲کیلومتر رانشان می دهد.

 

وی از افزایش۶ درصدی تعداد مجروحین در تصادفات جاده ای خبر داد و  اعلام کرد: در سال گذشته۶۲۲نفر مجروح شده اند به‌گونه ای که این آمار در سالجاری به ۶۷۷ نفر رسیده است.

 

*بیشترین آمار تصادفات در جاده قدیم ساده-همدان

رییس پلیس راه استان همدان با اشاره به اینکه ۵هزارو ۴۵۰کیلومتر راه در جاده های استان وجود دارد خاطرنشان کرد: بیشترین افزایش تصادفات امسال در جاده قدیم ساوه-همدان رخ داده است این در حالی است که در طی سال گذشته در این محور ۲نفر فوت شده که طی ۴ماه امسال این آمار به ۱۰نفر افزایش یافته است.

 

سرهنگ عزیزی با تاکید بر اینکه در این محور هر ۱۵کیلومتر یک گشت راهنمایی رانندگی سرعت تردد ها را کنترل خواهد کرد، یادآور شد: برطرف کردن نواقص و پیچ های غیر استاندارد این محور زمان بر و هزینه بر است به گونه ای که متولی این امر نیز اداره راه و شهرسازی است.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان