اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. مرداد 1396 - 20:43   |   کد مطلب: 26134
مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان همدان:
۱۰ هزارو ۱۳۸ شغل توسط فنی‌وحرفه ای در همدان ایجاد شد
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان از ایجاد اشتغال برای ۱۰ هزار و ۱۳۸ نفر با مدرک فنی و حرفه‌ای در همدان خبر داد وگفت: افزایش یک و نیم برابری عملکرد اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای را نسبت به میانگین کشوری شاهد بوده‌ایم.
۱۰ هزارو ۱۳۸ شغل توسط فنی‌وحرفه ای در همدان ایجاد شد

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم ، علیرضا مهرابی ظهر امروز در جلسه تکریم و معارفه مدیر‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان اظهار داشت: سازمان فنی و حرفه‌ای در زمینه انتقال فناوری از خارج به داخل کشور، ارتقا سطح استانداردهای کشور و در زمینه ارتقا همه‌جانبه، یک سازمان تاثیرگذار می‌باشد.

مدیرکل سابق آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان با تاکید بر اینکه سازمان فنی و حرفه‌ای همچون نگینی در بین دستگاه‌های اجرایی کشور می‌درخشد، عنوان کرد: 70 درصد خروجی دستگاه‌های آموزشی کشور به سراغ سازمان فنی و حرفه‌ای می‌آیند.

وی با بیان اینکه مردم به کیفیت و زحمت مربیان این سازمان اعتماد کرده‌اند، گفت: امروزه مردم می‌دانند اگر به فنی و حرفه‌ای مراجعه کنند مدت زمان کمتری را صرف انتظار برای اشتغال می‌کنند و بنگاه‌های اقتصادی نیز می‌دانند اگر از افراد توانمند جذب کنند، ارزش افزوده را افزایش می‌دهند.

مهرابی با اشاره به اینکه سازمان فنی و حرفه‌ای از شرکاء اجتماعی خود غافل نشده است، تصریح کرد: امسال 80 درصد آموزش تقاضا محور داشته‌ایم و جلسات بسیاری تشکیل شده که بهتر است مردم بدانند مسیر انتخابی، مسیر درستی است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان با تاکید بر اینکه نباید وقت مردم را بیهوده هدر داد و در نهایت آنان را بدون اشتغال رها کرد، عنوان کرد: امروز همان زمان‌است که استانداری باید به سازمان فنی و حرفه‌ای کمک کند و سازمان را یاری دهد.

وی جابجایی مدیران کل را مشابه با جابجایی مشعل المپیک دانست و افزود: زمانی که مشعل روشن می‌شود همه سعی در رساندن آن به جایگاه دارند بدون اینکه مشعل خاموش شود و اکنون آنچه اهمیت دارد، هدایت این مشعل به مسیر درست، به نفع مردم است.

مهرابی با اشاره به اینکه در ابتدای کار، حفظ بیت‌المال را اولویت قرار داده‌ایم، گفت: ایجاد اشتغال برای 10 هزار و 138 نفر با مدرک فنی و حرفه‌ای از اقدامات این سازمان بوده که افزایش یک و نیم برابری عملکرد اداره‌کل را نسبت به میانگین کشوری شاهد بوده‌ایم.

مدیرکل سابق آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان کسب رتبه‌های متعدد استانی و کشوری و قرار گرفتن در بین استان‌های برتر کشور را از نتایج خدمات این سازمان دانست و افزود: از دریافت 17 تقدیرنامه ازجانب استاندار هم می‌توان نام برد که هریک از تقدیرنامه‌ها تلاش ما را افزون‌تر می‌کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان