اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

12. مرداد 1396 - 13:40   |   کد مطلب: 26097
معاون خدمات شهری شهرداری همدان:
سایت گنجنامه پولي مي‌شود
معاون خدمات شهری شهرداری همدان با بیان اینکه ایجاد امنیت در گنجنامه از مهمترین اهداف در ساماندهی دستفروشان این منطقه است، گفت: درب ورودی و بلیت‌فروشی در سایت گنجنامه ایجاد خواهد شد.
معاون خدمات شهری شهرداری همدان

به گزارش صبح الوند، مجید درویشی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به ساماندهی دستفروشان در منطقه گنجنامه، اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص این منطقه گردشگری گنجنامه و با نظر عوامل امنیتی، اجتماعی، فرماندار، استاندار و شورای تأمین تصمیم بر ساماندهی دستفروشان در این منطقه شد.

 

وی به بازدید روز چهارشنبه هفته گذشته اعضای شورای تأمین از سایت گنجنامه اشاره کرد و گفت: در این بازدید با وجود دستفروشان، وضعیت مناسبی در سایت گنجنامه مشاهده نشد.

 

معاون خدمات شهری شهرداری همدان بیان کرد: در بازدیدها مشخص شد تعدادی از دستفروشان فعال در سایت گنجنامه بومی نبوده و از سایر شهرها همچون قروه، کردستان و... به همدان آمده‌اند.

 

وی با بیان اینکه با مشاهده وضع موجود پیشنهاد شد، شهرداری طرحی را به منظور ساماندهی دستفروشان در این منطقه آماده و در گنجنامه اجرا کند، افزود: این پیشنهاد با توجه به فضای تاریخی، سرسبز و مراجعات توریست‌ها در سایت گنجنامه ارائه شد.

 

درویشی با اشاره به تعداد بازدیدکنندگان از سایت گنجنامه در ایام تعطیلات چهار روزه به مناسبت عید فطر، تصریح کرد: بیش از 30 هزار نفر در این بازه زمانی از سایت گنجنامه بازدید کردند که قابل توجه است.

 

وی به حضور عرضه‌کنندگان قلیان‌ در گنجنامه اشاره کرد و ادامه داد: عرضه‌کنندگان قلیان در این منطقه فضای عمومی را اشغال کرده و با عرضه قلیان از توریست‌ها و مردم مبالغی را دریافت می‌کنند.

 

معاون خدمات شهری شهرداری همدان خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین اهداف ساماندهی دستفروشان ایجاد امنیت در گنجنامه است که این مهم در طرح لحاظ شد.

 

وی با بیان اینکه دیواره اطراف گنجنامه به سمت کتیبه نرده‌کشی خواهد شد، یادآور شد: ایجاد درب ورودی و بلیت‌فروشی در سایت گنجنامه به منظور جلوگیری از ورود بساط‌گستران به این منطقه است و به زودی ناهنجاری‌های موجود در این منطقه رفع می‌شود.

 

درویشی با تأکید بر اینکه به لحاظ ارزان‌قیمت بودن قلیان با جمع‌آوری آنها از گنجنامه بساط‌گستران مجدداً با خرید قلیان اقدام به عرضه می‌کنند، اظهار کرد: دو روز قبل حدود 200 تا 300 قلیان را جمع‌آوری کردیم اما مجدد عرضه می‌شود.

 

وی در ادامه با اشاره به وضعیت عرضه قلیان در منطقه پشت پارک ارم، گفت: جمع‌آوری قلیان‌ها در این منطقه نیز در دستور کار است.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان