اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. مرداد 1396 - 23:35   |   کد مطلب: 26072
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان همدان با بیان اینکه آمارهای اشتغال ارائه شده در همدان با واقعیت فاصله دارد، گفت: جوانان زیادی بدون مجوز استخدام‌ شدند‌.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان همدان

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، محمود الفت عصر امروز در جمع خبرنگاران با انتقاد از الگوگیری ادارات از مدیریت غرب‌زده اظهار داشت: یکی از ضروریات برپایی انقلاب اسلامی و نظام اسلامی استقرار دولت اسلامی است که متأسفانه مدیریت غرب‌زده ادارات را به سمت فساد کشانده است.

وی با اشاره به اینکه گرایش به اسراف و اشرافیت سبب کمرنگ شدن ارزش‌ها شده است، افزود: عامل افزایش فاصله طبقاتی در کشور را باید در سیستم اقتصادی دولت فعلی جستجو کنیم چرا که با وجود افزایش نرخ حامل‌های انرژی اما مبلغ یارانه نقدی ثابت مانده است و در این راستا قدرت خرید مردم کاهش یافته است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان همدان بیان کرد: 12 میلیون نفر در سطح فقر در کشور وجود دارد در حالی که دولت وعده حذف یارانه 20 میلیون نفر با دهک‌های درآمدی بالا را داده بود هنوز عملی نشده است.

وی گفت: میزان حجم سپرده در بانک‌ها افزایش یافته و میزان نقدینگی به یک هزار و 253 میلیارد تومان رسیده است اما همچنان دولت بدهی خود به بانک‌ها و پیمانکاران را تسویه نکرده است.

الفت با اشاره به افزوده شدن سالانه یک‌میلیون و 200 هزار نفر به افراد جویای کار در کشور عنوان کرد: رقم‌های سنگین مالیاتی سبب تعطیلی واحدهای تولیدی و اخراج کارگران شده است و این امر سبب افزایش نرخ رکود در اقتصاد کشور شد.

وی با انتقاد از حمایت دولت از حقوق‌های نجومی با تصویب مصوبه حذف سقف حقوق مدیران دولتی و شبه‌دولتی تصریح کرد: بسیاری از اموال کشور به بهانه حمایت از حماس و حزب‌الله در آمریکا و کانادا به سرقت رفته و دولت باید در این زمینه دریافت غرامت اقدام کند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان همدان افزود: دشمن از مسیر فرهنگی و اقتصادی در حال نفوذ در کشور ما است و در این رابطه تحریم‌ها علیه افراد و نهادهایی که در ارتباط با فعالیت هسته‌ای هستند، شدت گرفته است.

وی گفت: با وجود پذیرش برجام اما تحریم‌ها لغو نشد و به نوعی برجام برای ملت ایران جزء ضرر و زیان عایدی نداشت بر این اساس دولت باید با حمایت تولید ملی و توجه به ظرفیت‌های داخلی وضعیت کشور را سامان دهد.

الفت با بیان اینکه آمارهای اشتغال استان همدان با واقعیت‌ها فاصله دارد، اظهار داشت: بسیاری از افراد متخصص دارای حرفه و کارگران جویای کار به خارج استان می‌روند اما با وجودی که مجوز استخدامی برای ادارات دولتی صادر نشده تعداد زیادی از جوانان جذب ادارات شدند و مشغول کار هستند که این نشان از نگاه جزبی، جناحی و یا پارتی بوده است.

وی با اشاره به اینکه انتخاب شهردار همدان نیز سیاسی شده است، عنوان کرد: اعضای شورای شهر باید در زمینه انتخاب شهردار ورود پیدا کنند اما برخی با فشارها و پرداخت مبالغی سعی در انتصاب افرادی در پست‌های مدیریتی هستند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان همدان تأکید کرد: فردی که سکان شهر را به عنوان شهردار در دست می‌گیرد باید متعهد و متخصص باشد و وابستگی به مردم و پیگیری مشکلات شهر را بر معامله‌گری در اولویت بداند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان