اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. مرداد 1396 - 13:41   |   کد مطلب: 26049
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اهمیت بالای ورودی جاده همدان - ملایر بر اساس آئین نامه ها و بخش نامه ها کار میدانی ایمن سازی و اصلاح طرح تفضیلی آن به زودی آغاز می شود.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس

به گزارش صبح الوند، امیر خجسته در جلسه ای که با حضور معاون امور عمرانی استانداری همدان، مدیر کل راه و شهرسازی، شهردار، رییس پلیس راه و مدیر کل اوقاف و امور خیریه همدان در راستای پیگیری استاندارد نبودن جاده ورودی همدان به ملایر برگزار شد، اظهار داشت: طبق بررس های انجام شده و مطالعات صورت گرفته و با رعایت قوانین و مقررات با حفظ رعایت مسائل ایمنی ایمن سازی و اصلاح طرح تفضیلی جاده همدان-ملایر به زودی آغاز خواهد شد.

 

خجسته ضمن اشاره به بازدید و مکاتبات متعدد جهت تحقق نیازهای مهم  5 کیلومتر ابتدای جاده ملایر بیان  داشت: بیش از 30 مکاتبه و جلسات متعدد در این خصوص صورت گرفته و به منظور اجرای این پروژه و پروژه های دیگر دستور تامین 5 هزار تن قیر رایگان از وزارت راه و شهرسازی به صورت مکتوب گرفته شده است.

 

وی بیان داشت: برای آغاز عملیات 4 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که با توجه به پیگیری های انجام شده 2 میلیارد تومان قیر رایگان جهت صرفه جویی در بودجه های استانی تخصیص یافته که یک میلیارد تومان آن از طریق استانداری و مابقی آن از طریق شهرداری و مسکن شهرسازی انجام شود.

 

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با توجه به بررسی علل سوانح رخ داده در محور ورودی همدان از سمت ملایر توسط کارشناسان خاطر نشان کرد: استاندارد نبودن این محور و وجود قیر زدگی، پیچ های خطرناک و عرض کم جاده منجر به فوت و مجروح شدن صدها نفر از هموطنان در طی ماه های گذشته شده است.

 

رییس مجمع نمایندگان استان همدان همچنین در خصوص احداث تقاطع همسطح و غیر همسطح در این محور حادثه خیز افزود: با مطالعات انجام داده شده نیازمند پیگیری ردیف ملی هستیم که جهت تخصیص این رقم مراحل بعدی کار پس از ایمن سازی این قسمت در نظر گرفته می شود.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: با برگزاری جلسات مستمر با حضور مسئولان استان به منظور شتاب در کار و عدم خسارت بیشتر روند کار را با سرعت پیش خواهیم برد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان