اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. مرداد 1396 - 15:51   |   کد مطلب: 26012
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان به دنبال وضع تحریم های آمریکا علیه ایران گفت : ما از دشمن چیزی غیر از دشمنی انتظار نداریم.
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان

به گزارش صبح الوند، حجت الاسلام ناصر نقوی در گفتگو با صبح الوند ،با بیان اینکه  آمریکا همیشه با ما دشمنی کرده است، اذعان کرد: تا روزیکه تابع و پیرو آمریکا نباشیم آنها به عداوت و دشمنی خود ادامه می دهند.

 

*رهبر انقلاب در خصوص دغلکاری و نیرنگ دشمن هشدار داده بودند

وی با تاکید بر اینکه رهبر فرزانه انقلاب قبلا در خصوص دغلکاری و نیرنگ بازی دشمن هشدار داده بودند، تصریح کرد: باید هوشمندتر از گذشته با این موضوع برخورد کنیم.

 

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود:  اگر یک روز دست از مقاومت برداشته  و به نیرنگ دشمن اطمینان کنیم باخته ایم.

 

حجت الاسلام نقوی در ادامه مسئولین و مردم را به بصیرت در همه عرصه های مورد نیاز جامعه دعوت کرد و افزود:  باید عرصه های علم ،ادب ، اقتصاد مقاومتی و دفاع از عرصه موشکی تیزبین و استوار باشیم.

 

وی با اعلام اینکه دشمن نمی تواند ما را از پای درآورد، اذعان کرد: عداوت آمریکا و همدستانش با جامعه اسلامی ما بر کسی پوشیده نیست و لذا باید دیندارانه برخورد کرد چراکه نمی شود با این دشمن مذاکره کرد و کنار او ایستادو با او حرف صلح و آرامش را زد.

 

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان در خاتمه تاکید کرد: دشمنی کردن خصلت ذاتی دشمنان نظام بوده و دولت باید با آگاهی بیشتر با آنها برخورد کند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان