اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. مرداد 1396 - 15:34   |   کد مطلب: 26011
رییس جبهه مردمی انقلاب اسلامی شهرستان همدان گفت: برخی از مسئولین به نصیحت های که مقام معظم رهبری در خصوص آمریکا داشتند توجه نکردند و به آمریکا اعتماد کردند.

به گزارش صبح الوند، محمدرضا غلامی پاک در گفتگو با صبح الوند در خصوص تحریم های جدید آمریکا افزود: این تحریم ها اولین موضوعی که به ذهن ما در این روز که دقیقا در سالگرد عملیات مرصاد هست می اندازد این است که در دفاع مقدس هم چنین فریبی را بعضی از  مسئولین ما خوردند و مملکت را متزلزل کردند و دقیقا همان برای ما یادآوری میشود.

 

*تمدید مجدد تحریم ها یاداور قطعنامه 598 است

رییس جبهه مردمی انقلاب اسلامی شهرستان همدان اظهار کرد : در قطعنامه 598 جام زهر را برخی از مسئولین به امام (ره) نوشاندند  و بلافاصله بعد از قبول قطعنامه صدامیان از جنوب کشور و منافقین به پشتیبانی انها از غرب کشور وارد کشور ما شدند و در تنگه مرصاد نابود شدند.

 

وی با اشاره به بیانات رهبری در خصوص مذاکرات با آمریکا افزود: مقام معظم رهبری از ابتدای بحث مذاکرات تاکیدشان براین بود که مواظب باشید دشمن ما دشمن بدعهدی است و به آن نمیشود اعتماد کرد ولی حالا که اصرار به مذاکره دارید برای تجربه مذاکره کنید ولی  برای من روشن است هیچ اعتمادی به دشمن ندارم و نتیجه ان معلوم است .

 

غلامی پاک ادامه داد: برخی از مسئولین به نصیحت های که مقام معظم رهبری داشتند توجه نکردند و به امریکا اعتماد کردند و امیدواریم فریب خورده باشند و عمدی در کار نباشد.

 

 وی با بیان اینکه مسئولان همه شئون مملکت داری را رها و تلاش بر اجرای برجام کردند تا مشکلات حل شود افزود: الان دوسال بعد ازاجرای برجام خود مسئولان اجرا کننده برجام هم میگویند برجام هیچ نتیجه ای نداشته است.

 

رییس جبهه مردمی انقلاب اسلامی شهرستان همدان افزود: ضمن اینکه برجام نتیجه نداشته است همین هم مجلس امریکا امروز لغوش کردند و تحریمهای خیلی شدیدتری را بر علیه ما اعمال نمودند.

 

وی با بیان اینکه مسئولین باید از این بدعهدی امریکا سرمشق بگیرند افزود:  یک درس هم ما از این فریب مسئولین باز می گیریم و آن این است که  دشمنان ما در باطل بودن با هم متحد هستند و در داخل ما در حق بودنمان با هم شک داریم.

 

غلامی پاک ادامه داد: شما در جلسات دشمنان ایران مشاهده می کنید  در ان رایی که برعلیه ایران صادر میشود فقط سه مخالف دارد ولی وقتی برعلیه امریکا در مجلس ما حکمی صادر میشود میبینیم که مخالفان زیادی دارد.

 

وی با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) افزود: دشمنان ما بر باطل بودنشان یقین دارند ولی با هم متحد هستند ولی ما در داخل خودمان متحد نیستیم لازم است که گوش به فرمان ولایت باشیم و یکبار دیگر درس از ولایت بگیریم که به دشمن نمیشود اعتماد کرد .

 

رییس جبهه مردمی انقلاب اسلامی شهرستان همدان تاکید کرد: مسولین نباید مسائل فرعی را با  مسائل اصلی اشتباه بگیرند و به این موضوع توجه کنند.

 

وی در خصوص مادر تحریم ها افزود: این به این معنی است که همه تحریم هایی که از قبل از برجام بوده حفظ و علاوه برانها 71 مورد تحریم جدید اضافه شده و با مصوبه امروزشان به راحتی همین دولتی که خودش برجام را آورد هم تحریم کردند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان