اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. تير 1396 - 11:55   |   کد مطلب: 25915
فرمانده سپاه انصارالحسين(ع) استان همدان با بیان اینکه بسیاری از کالاهی قاچاق از مبادی قانونی کشور وارد كشور مي‌شود، گفت: باید با كساني كه فرهنگ مبتذل غرب در کشور را اشاعه مي‌دهند برخورد قاطع شود.
فرمانده سپاه انصارالحسين(ع) استان همدان

به گزارش صبح الوند، سردار غلامعلی ابوحمزه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه مسوولان باید به شدت از ورود کالای قاچاق به کشور جلوگیری کنند، اظهار کرد: در چند روز گذشته خبری مشاهده کردم که معادل 7 هزار کیلوگرم شال و روسری قاچاق از یکی از کشورها وارد کشور شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: قاچاق علاوه بر آنکه به تولید داخل آسیب وارد می‌کند فرهنگ کشور تولیدکننده را نیز وارد کشور می‌کند که همین موضوع نیز تبعات خاص خود را دارد.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تاکید بر اینکه بسیاری از موارد قاچاق از مبادی قانونی کشور صورت می‌گیرد، افزود: باید دید چرا این امور پیگیری و دنبال نمی‌شود؟ چرا برخورد قاطع و قوی در این زمینه صورت نمی‌گیرد؟

 

وی با تاکید بر اینکه برخورد مسوولان دستگاه‌های مختلف در زمینه مبارزه با قاچاق کالا اثرگذار است، یادآور شد: خود مردم نقش کلیدی دارند و باید از اموری که زمینه ترویج اشاعه فرهنگ غرب را در محیط خانه، کار و در محیط عمومی ایجاد می‌کند دوری کنند.

 

ابوحمزه با بیان اینکه در عرصه فرهنگی می‌توانیم از فرهنگ و تولیدات داخل استفاده کنیم، تصریح کرد: چه ضرورتی دارد که ما به سمت استفاده از امکانات، لباس‌ و کالای خارجی کشیده شویم؟ در حالی که استفاده از کالای ایرانی هم به نفع تولیدکننده داخلی است و هم فرهنگ‌سازی بومی را در آن شاهد هستیم.

 

*دشمن از طریق موضوعات مختلف سعی دارد وارد کشور شود

 

وی با بیان اینکه کشورهای غربی با موضوعات مختلف سعی دارند که وارد کشور شوند، گفت: نقش اساسی و کلیدی برعهده مردم است و نباید از بخش فرهنگی کشور غافل ماند.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تاکید بر اینکه مسوولان نباید از آسیب‌های فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی غافل باشند، افزود: مسوولیت شورای عالی مجازی بر عهده شخص رئیس جمهور است و رهبری نیز در این زمینه تاکید دارند که از فرصت‌ها و تهدیدهای آن نباید غافل ماند.

 

وی با تاکید بر اینکه باید در زمینه‌های مختلف مرتب جلسه برگزار کرده و حد و ثغور در عرصه‌های مختلف از جمله حد و مرز حجاب عفاف تعیین تکلیف صورت گیرد، افزود: هر کسی نباید هر مطلبی را به خورد جامعه دهد و مطالبی را نشر دهد که مطابق با ارزش‌های نظام و اسلام نباشد چراکه این موضوع می‌تواند زمینه‌ فساد در جامعه را ایجاد کند.

 

ابوحمزه ادامه داد: نکته‌ای که باید مسوولان مورد نظر قرار دهند این است با افرادی که عالمانه، آگاهانه و عامدانه نسبت به اشاعه فرهنگ مبتذل غرب تبلیغ می‌کنند برخورد قاطع داشته باشند.

 

وی افزود: نباید اجازه داد که هر کسی با هر نوع و جایگاهی با هر مسوولیتی بخواهد کارهایی را انجام دهد و باید طبق قانون با آنها برخورد شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان