اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. تير 1396 - 9:08   |   کد مطلب: 25896
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:
نگاه تک محوری در انتخاب هیات وزیران ضربه بزرگی به دولت می زند
نماینده مردم ملایر در مجلس شورا ی اسلامی با بیان اینکه نگاه سیاسی و تک محوری به مقوله هیات وزیران و کابینه جدید ضربه بزرگی به دولت خواهد زد افزود: انچه را که رییس جمهور بعد از انتخابات اعلام کرد تبدیل میدان رقابت به میدان رفافت است که این در مقام عمل باید دیده شود.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی

به گزارش صبح الوند، حجت الاسلام احد آزادی خواه د در گفتگو با صبح الوند در خصوص انتخاب کابینه دولت دوازدهم گفت: انتظارمان از دولت این است که تغییرات را مبتنی بر شایسته سالاری، تخصص و تعهد انجام دهد.

 

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه  نگاه سیاسی و تک محوری به مقوله هیات وزیران  ضربه بزرگی به دولت خواهد زد افزود: آنچه را که رییس جمهور بعد از انتخابات اعلام کرد تبدیل میدان رقابت به میدان رفافت است که این در مقام عمل باید دیده شود.

 

وی تصریح کرد: اگر وعده های رییس جمهوردر انتخاب کابینه در مقام عمل دیده شود صداقت رییس جمهور بر مردم محرز خواهد شد که از همه نگاه های سیاسی از کابینه خودش بهره مند باشد  و هم اینکه  از جوانان استفاده کند و کابینه پیر خود را  تبدیل به یک کابینه مجرب و در عین حال جوان بکند.

 

سخنگوی کمیسون فرهنگی خاطر نشان کرد: این انتظار ما است اگر این اتفاق بیفتد حکایت از این دارد که رییس جمهور در مقام عمل صداقت خودش را ثابت کرده است.

 

وی اظهار کرد: توجه به جوانان و استفاده از ظرفیت های بانوان در جایگاه مناسب را رییس جمهو ر باید حتما در دستور کار خودش قراردهد.

 

حجت الاسلام ازادی خواه افزود: رییس جمهور نهایتا باید از افرادی که روحیه انقلابی ،سابقه پاک و نگاهشان به مطالبات واقعی توده مردم ،روحیه استکبارستیزی و تجربه بالا دارند استفاده بکند.

 

وی با اشاره به برخی انتقادها که به بعضی ها در کابینه یازدهم بود گفت: یکی ازاین اشکلات پیربودن کابینه، دیگری  عدم کارآمدی بود که  در بین برخی وزرا داشتیم که یا به خاطر پیربودن و یا  ناکارامدی  وبی انگیزه ای بود.

 

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی  افزود: اشکال سوم که به برخی وزرا وارد بود عدم توجه به اولویت های کاری در وزارتخانه بود و اولویت ها را نمیدیدند.

 

 وی بیان کرد: اینکه رییس جمهوردر سال پایانی دولت قبلش مجبور شد چند وزیر جدید معرفی کند این به معنای یک شکست بزرگ در انتخاب هیات وزیران بود.

 

سخنگوی کمیسیون فرهنگی در پایان با اشاره به کمک نمایندگان مجلس در جهت دادن رای اعتماد به وزرای پیشنهادی رییس جمهور گفت:  ما به عنوان نمایندگان مردم حداکثر تلاشمان را خواهیم کرد که این اتفاق بیفتد و قول میدهیم با تمام توان دولت را کمک بکنیم که رای اعتماد را بیاورد و وزاریی را برسر کاربیاورد که بتوانند دست راست رییس جمهور باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان