اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. تير 1396 - 11:43   |   کد مطلب: 25882
کارشناس مسائل سیاسی بااشاره به اینکه در خصوص تعامل سازنده بادنیا باید به اندیشه های امام خمینی (ره) دراین خصوص توجه کرد افزود: متاسفانه ما شاهد هستیم که در مذاکرات اخیر با غرب همچون برجام امنیت کشور را به راحتی به دست غرب سپرده ایم.
کارشناس مسائل سیاسی

به گزارش صبح الوند، سرهنگ محمود قاسمی در گفتگو با صبح الوند، بهترین شکل دولت دررابطه با تعامل با دنیا و دموکراسی خارجی را تکیه بر اندیشه های امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی  دانست و افزود: اندیشه های امام خمینی (ره) نوع تعامل ما با جهان اسلام را مشخص کرده است و در خیلی از کتاب ها نوشته شده است.

 

کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: اگر تکیه ما بر اساس اندیشه های سیاسی امام که بر سه محور عزت، حکمت و مصلحت است بهترین دیپلماسی و تعامل سازنده با دنیا را خواهیم داشت.

 

وی تصریح کرد: که اگر این سه واژه را مدنظر داشته باشیم تعامل سازنده با دنیا معنا خواهد داشت.

 

سرهنگ قاسمی با انتقاد از ارتباطاتی که در چند سال اخیر با کشورهای غربی داشته ایم افزود: ما وقتینگاهی به قراردادهایی که در چند سال اخیر با کشورهای غربی همچون قرارداد کرسنت، سند 2030 و... نگاهی بیندازیم متوجه خواهیم شد که که در این ارتباطات هیچکدام از این مواردمورد توجه نبوده است.

 

وی در خصوص برجام و بدعهدی های آمریکا افزود: باتوجه به آنکه مقام معظم رهبری بارها در خصوص مذاکرات با امریکا تذکردادند ما شاهد بدعهدی ها آمریکا در این خصوص بودیم.

 

کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: برجام یک معاهده بین المللی بود که با امضای وزیر خارجه در خصوص مذاکرات هسته ای امنیت کشور را به راحتی دست دشمن سپردیم.

 

وی در پایان افزود: اصلی ترین قول گروه 5+1 در مذاکرات کاهش تحریم ها بود که متاسفانه شما شاهد هستید هرروزبراین تحریمها اضافه میشود .

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان