اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. تير 1396 - 23:26   |   کد مطلب: 25863
سرمربی تیم ملی امید ایران گفت: بازیکنان استقلال به اردو نیامده و تراکتوری‌ها بازیکنانشان را گرفته‌اند و خودم هم نمی‌دانم چه کسانی را باید به اردو ببرم.
پیروانی: استقلال و تراکتور بازیکنانشان را ندادند

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس، امیرحسین پیروانی بعد از پایان مراسم بدرقه تیم ملی به سمت بازی‌های مقدماتی قهرمانی آسیا در خصوص آخرین شرایط ملی‌پوشان امید، گفت: ما پذیرفتیم که با تیم ملی جوانان که دو ماه پیش در مسابقات زیر 23 سال جهان حاضر شدند شرکت کنیم و در هر صورت سعی می‌کنیم با پتانسیلی که داریم پا به مسابقات پیش رو بگذاریم.

وی افزود: واقعا نمی‌دانم چه کاری باید انجام بدهم چون دو بازیکن تراکتورسازی برگشته‌اند و سه بازیکن از استقلال هنوز به اردو نیامدند. نمی‌خواهم از باشگاه‌ها انتقاد کنم اما خودم هم نمی‌دانم چه کسانی را باید به مسابقات ببرم.

پیروانی تأکید کرد: عارف آغاسی مدافع وسط تیم من بود ولی باشگاه تراکتورسازی او را به اردوی تیم خودش برگرداند. من می‌دانم تراکتورسازی هم مشکلات زیادی دارد ولی اگر می‌دانستم آغاسی قرار است برگردد یک بازیکن دیگر را در بازی دوستانه آخرمان استفاده می‌کردم. الان که با شما صحبت می‌کنم دفاع وسطی ندارم. 

خبرنگاری گفت: شما ممکن است با این اتفاق آبرویتان در خطر باشد، که پیروانی پاسخ داد: من مهم نیستم فوقش می‌روم و معلمی‌ام را انجام می‌دهم ولی امیدوارم اتفاقی بیفتد که به نفع فوتبال کشورم باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان