اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. تير 1396 - 15:14   |   کد مطلب: 25828
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بانک مرکزی در خصوص موسسات مالی مسئول و جوابگو است افزود: بانک مرکزی وظیفه داشته پیرامون اتفاقی که افتاده است پیشگیری کند و در پیشگیری کردن کوتاهی کرده است.

به گزارش صبح الوند، حسینعلی حاجی دلیگانی در گفتگو با صبح الوند به بیان جزییات جلسه با سیف در صحن مجلس پرداخت و گفت: فضای جلسه یک مقدار جدی نسبت به گذشته بود و در مباحثی که مطرح شد بسیار تاکید شد که بانک مرکزی مسئول است و جوابگو باید باشد .

 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بانک  مرکزی وظیفه داشته پیرامون اتفاقی که افتاده است پیشگیری کند و در پیشگیری کردن کوتاهی کرده  است.

 

وی در خصوص تامین منابع مالی برخی موسسات افزود: در این جلسه قرار شد منابعی که بانک مرکزی و دولت می تواند تامین کند در اختیار موسسات بگذارند تا این موسسات بتوانند از عهده مسئولیتهاشان نسبت به مردم بربیایند.

 

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی  افزود: همه این اقدامات برای این است که این حرکت شتابنده و حادی که مربوط به موسسات مالی است متوقف بشود.

 

وی در خصوص پیشگیری از چنین اتفاقاتی در اینده گفت: قرار شد فورا دولت یک لایحه و  پیشنهاداتش را برای اعمال نظارت بیشتر و پیشگیری از بروز موارد مشابه بیاورد.

 

دلیگانی در پایان با بیان اینکه مباحث مطرح شده در خصوص موسسات مربوط به همه آنها می باشد افزود: درست است مباحث در خصوص کاسپین بود اما بنا شد کارها برای همه موسسات انجام شود و نسخه ای که قرار است پیچیده شود برای همه باشد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان