اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. تير 1396 - 18:13   |   کد مطلب: 25815
مدیر امور سینماهای حوزه هنری استان همدان با بیان اینکه تاکنون قیمت بلیت‌های سینما در استان همدان افزایش نداشته‎است گفت: نرخ بلیت سینماهای همدان همچنان براساس تعرفه سال 95 و همان 6 هزار تومان است.
مدیر امور سینماهای حوزه هنری همدان

به گزارش صبح الوند، سعید شرفی امروز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صبح الوند اظهارکرد: در سینماهای استان هم همچون سایر نقاط کشور فیلم‌هایی چون خوب، بد، جلف  و گشت ارشاد 2 به همراه نهنگ عنبر 2 در صدر پرفروش‌ترین‌های امسال تاکنون قرار دارند.

 

وی با تاکید بر اینکه از ابتدای امسال تاکنون قیمت بلیت‌های سینما در استان همدان افزایش نداشته‎است، گفت: نرخ بلیت سینماهای همدان همچنان براساس تعرفه سال 95 و همان 6 هزار تومان است با این تفاوت که در سال گذشته و برای روزهای پنجشنبه و جمعه این مبلغ 5 هزارتومان بود که امسال این امر منتفی شده و قیمت بلیت‌ها برای کل هفته یکسان است.

 

شرفی با مطلوب دانستن میزان استقبال مردم همدان از فیلم‌های اکران شده امسال ، افزود: هم اکنون و در شهر همدان  فیلم‌های « رگ خواب»  و «زیر سقف دودی» در سینما قدس و «نهنگ عنبر2 » و «ویلایی ها»  در سالن سینما فلسطین  و در سالن سینما بهمن شهرستان ملایر هم فیلم‌های «نهنگ عنبر2»، «ویلایی‌ها» و «زیر سقف دودی» بروی اکران قرار دارد.

انتهای پیام/ 91

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان