اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. تير 1396 - 9:29   |   کد مطلب: 25811
نمایش « اوسا همه چیز گرفت و رفت» به نویسندگی و کارگردانی «سید مهرداد کاوسی حسینی» از همدان به جشنواره تئاتر خیابانی روبان قرمز کرمان راه یافت.
سرپرست گروه نمایشی «آکسایا» خبرداد

به گزارش صبح الوند، نمایش « اوسا همه چیز گرفت و رفت» به نویسندگی و کارگردانی «سید مهرداد کاوسی حسینی» از همدان به دومین دوره جشنواره تئاتر خیابانی روبان قرمز کرمان راه یافت.   

 

در همین رابطه سرپرست گروه نمایشی «آکسایا» همدان در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: جشنواره روبان قرمز با موضوعیت ایدز و آگاه‌سازی مردم به میزبانی شهر کرمان برگزار می‌شود که امسال هم دومین دوره خودش را تجربه می‌کند.

 

سیدمهرداد کاوسی حسینی گفت: نمایش « اوسا همه چیز گرفت و رفت » هم در قالب تخته حوضی از مبتلا شدن اوسا به ایدز توسط سیاه روایت کرده و با مردم از راه‌های ابتلا به این بیماری حرف میزند که در آخر نمایش متوجه می‌شویم که برگه آزمایش اوسا جابه جا شده وی به این بیماری مبتلا نیست و... . 

 

وی با تاکید بر اینکه در این نمایش همه فضاها به‌صورت آوازی و کمیک صورت می‌گیرد، افزود: زبان طنز بکار گرفته شده در این اثر باعث می‌شود تا مخاطب ارتباط بیشتری با نمایش برقرار کرده و مفهوم و پیام نمایش را بهتر درک نماید. 

 

حسینی ضمن معرفی عوامل این نمایش گفت: در این کار علاوه بر خودم ( بازیگر سیاه)، میلاد سلوکی ( اوسا)، احسان آزادجو( پرستار) حضور داشته و گروه نوازندگی اثر هم متشکل از بهنام بهروزی( تنبک) و امیر حسین گلزاری (تار) است.  

 

انتهای پیام/91

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان