اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. تير 1396 - 22:49   |   کد مطلب: 25788
رئیس پلیس راهور استان همدان گفت: امسال بیش از ۹ هزار خودرو به دلیل توقف در پیاده‌رو جریمه و ۳۰۰ دستگاه به پارکینگ منتقل شدند.

به گزارش صبح الوند، سرهنگ علی فکری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: از این هفته برخورد با موتورسیکلت‌هایی که به پیاده‌راه بوعلی وارد می‌شوند، تشدید می شود.

رئیس پلیس راهور استان همدان گفت: با پیاده راه شدن خیابان بوعلی ورود و عبور موتورسیکلت در آن ممنوع اعلام و سعی شده تا حد امکان این ممنوعیت ورود موتورسیکلت به پیاده راه توسط موانع فیزیکی انجام پذیرد.

وی با بیان اینکه در برخی موارد به علت نقص در موانع فیزیکی، موتورسیکلت ها وارد پیاده راه بوعلی می شوند که بر خلاف قانون بوده و وظیفه پلیس راهور نیز برخورد با تخلفات رانندگی است، گفت: تردد موتورسیکلت در پیاده راه بوعلی و به صورت کلی پیاده روهای سطح شهر علاوه بر ایجاد مزاحمت برای شهروندان خطر بروز تصادفات را نیز افزایش می‌دهد.

وی افزود: موتورسیکلتهایی که در پیاده راه بوعلی حضور دارند چه در حال تردد و چه در حالت توقف به استناد ماده ۱۳ و ۲۰ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی به مدت یک هفته توقیف و در صورت تکرار تخلف مدت توقیف تا یک ماه افزایش خواهد یافت.

سرهنگ فکری مبلغ جریمه تردد در پیاده رو را ۶۵۰ هزار ریال و توقف در پیاده رو را ۴۰۰  هزار ریال اعلام کرد و ادامه داد: امسال در استان همدان بیش از ۹ هزار خودرو به دلیل توقف در پیاده‌رو جریمه و ۳۰۰ دستگاه به پارکینگ منتقل شدند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان