اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. تير 1396 - 13:23   |   کد مطلب: 25782
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خبر داد
برگزاری همایش عفاف و حجاب در همدان
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان از برگزاری همایش و نمایشگاه عفاف و حجاب در همدان خبر داد
برگزاری همایش عفاف و حجاب در همدان

به گزارش صبح الوند، داود ابوترابی گفت: این همایش روز دوشنبه ١٩ تیرماه با همکاری اتاق اصناف شهرستان همدان و با حضور اعضاء اتحادیه‌های تولیدکنندگان پوشاک، فروشندگان پوشاک و خرازی فروشان شهر همدان در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه این همایش از ساعت ١٠ تا ١٢ در این مجتمع برگزار خواهد شد، از حضور اعضاء بسیج خواهران و حوزه علمیه خواهران هم در این همایش خبر داد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان افزود: حاج حسن فاضلیان، رئیس شواری هماهنگی تبلیغات اسلامی، جناب سرهنگ مظاهری رئیس اداره اماکن عمومی و آقای فرسایی رئیس اتاق اصناف همدان سخنرانان این مراسم هستند.

 

ابوترابی با بیان اینکه در این مراسم از فروشندگان نمونه تجلیل خواهد شد؛ خاطرنشان کرد: همزمان با برگزاری این همایش، با همکاری اتاق اصناف شهرستان نمایشگاهی از پوشاک اسلامی ایرانی در نگارخانه استاد زنگنه مجتمع شهید آوینی گشایش می یابد.

 

ابوترابی با تأکید بر اینکه این نمایشگاه از ١٩ تا ٢٣ تیرماه از ساعت ٩ تا ١٢ و ١٦ تا ٢٠ پذیرای بازدید عموم است، از ارائه کارت‌های تخفیف خرید در این نمایشگاه خبر داد و گفت: شهروندان می توانند با حضور در نمایشگاه ضمن بازدید از آثار ارائه شده، از غرفه‌داران کارت تخفیف دریافت کرده و از فروشگاه های معرفی شده در سطح شهر خرید کنند.

 

در این همایش ٢٢ فروشگاه عرضه کننده پوشاک اسلامی ایرانی با قیمت مناسب معرفی و با نصب بنر در سطح شهر به شهروندان معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان