اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. تير 1396 - 23:07   |   کد مطلب: 25759
فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: فرمان «آتش به اختیار» همدلی و صمیمیت و محبت بین نیروهای انقلابی و نفی سلطه‌گران و سازش نکردن با دشمنان است.
فرمانده سپاه ناحیه همدان

به گزارش صبح الوند، حسن برزگر با اشاره به فرمایشات  مقام معظم رهبری در بحث «آتش به اختیار» اظهار داشت: معنی این سخن اتحاد و همدلی و صمیمیت و محبت بین نیروهای انقلابی و نفی سلطه گران و سازش نکردن با دشمنان است.

 

وی با اشاره به نقشه‌های شوم دشمنان عنوان کرد: مسئولان باید بیش از بیش اتحاد خود را حفظ کنند چراکه یکی از اهداف دشمنان تفرقه‌افکنی است.

 

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه دشمنان از ایجاد تفرقه سود می‌برند، گفت: تفرقه بین مسئولان باعث خوشحالی دشمنان اسلام و انقلاب می‌شود بنابراین می‌طلبد مسئولان از هر گونه تفرقه که باعث تضعیف انقلاب می‌شود، پرهیز کنند.

 

وی با اشاره به فرموده امام راحل مبنی بر اینکه «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند»، ادامه داد: امروز نیز آمریکا و استکبار و حامیان منطقه‌ای آنان هیچ غلطی نمی‌توانند، بکنند به شرطی که مسئولان و مردم ما یک دست و متعهد و همدل باشند.

 

برزگر یادآور شد: دشمن هزاران توطئه می‌کند که بین مسئولان ما اختلاف بیاندازد واز این اختلاف سود ببرد اما ملت انقلابی ایران نشان داده است که در برابر دشمن همچون سدی استوار و محکم است.

 

وی خاطرنشان کرد: دشمنان از این همه هیبت و قدرت مردم در حیرت مانده است که این نیز به لطف رهبری فرزانه، انقلابی، هوشمند، با تقوا، بصیر و ملتی شهیدداده به دست آمده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان