اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. تير 1396 - 23:52   |   کد مطلب: 25753
تکفیری‌های داعش که آخرین نفس‌های خود را در موصل می‌کشند با تشدید حملات انتحاری علیه نیروهای سرویس مبارزه با تروریسم، تلاش می‌کنند، پیشروی نیروهای عراقی را کند کنند.
آخرین حربه داعش برای متوقف کردن نیروهای عراقی

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس، سرلشگر ستاد «مناف التمیمی» رئیس سرویس مبارزه با تروریسم عراق اعلام کرد که تکفیری‌های داعش بر شدت حملات انتحاری علیه نیروهای این سرویس افزوده است و نیروهای مبارزه با تروریسم نیز با تمام توان در حال نبرد برای آزادسازی مناطق باقی‌مانده در بخش قدیمی شهر موصل است.
به نوشته پایگاه خبری عراقی «الاخباریة»، یگانهای نظامی وابسته به سرویس مبارزه با تروریسم عراق بر شدت عملیات‌ها علیه داعش افزوده‌اند تا به رود دجله که حد فاصل میان دو بخش غربی و شرقی موصل است، برسند. تکفیری‌ها نیز با تشدید حملات انتحاری، در حال تلاش برای متوقف کردن پیشروی نیروهای نظامی عراقی در این بخش هستند.

بر اساس این گزارش، 50 انتحاری در این منطقه به نیروهای مبارزه با تروریسم حمله کرده‌اند که 10 نفر آنها زن بودند و یگانهای نظامی عراقی موفق به هدف‌گیری و کشتن 20 انتحاری شدند و 30 تن دیگر، با انفجار خود، به زندگیشان پایان دادند.

التمیمی افزود: طی مدت اخیر، 200 تروریست با انجام حملات انتحاری سعی کرده‌اند جلوی پیشروی نیروهای عراقی در بخش قدیمی شهر موصل را بگیرند.

انتهای پیام/
 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان