اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. تير 1396 - 23:02   |   کد مطلب: 25730
دادستان شهرستان ملایر با اشاره به اجرای حکم شلاق یک مجرم در ملأعام در خیابان خیام ملایر، گفت: متأسفانه سال گذشته در روز شهادت امام جعفر صادق(ع) این فرد مرتکب آزار و اذیت جنسی یک خانم شده بود.

به گزارش صبح الوند، عباس نجفی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، اظهار کرد: این مجرم با هویت معلوم حدوداً 30 ساله، سال گذشته بعدازظهر روز شهادت امام جعفر صادق(ع) از خلوتی خیابان قائم مقام سوءاستفاده کرده و خانمی را که دارای یک گالری بوده، تعقیب می‌کند.

وی افزود: این فرد به عنوان خریدار وارد مغازه شده و با سوءاستفاده از خلوتی فضا و با تهدید چاقو، خانم را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده و سپس متواری می‌شود.

نجفی با بیان اینکه بعد از تعقیب و گریز و بررسی‌های کارشناسانه فراوان این مجرم شناسایی و دستگیر شد، ادامه داد: در دادسرای عمومی ملایر کیفرخواست صادر و به دادگاه کیفری ارسال شد و در نهایت در دادگاه تجدیدنظر همدان احکام مربوط به این مجرم صادر شد.

دادستان ملایر خاطرنشان کرد: این مجرم محکوم به 2 سال حبس تعزیری، اجرای 74 ضربه شلاق در ملأعام و 2 سال تبعید به یکی از شهرستان‌های استان شرقی کشور است.

نجفی با بیان اینکه حکم شلاق در ملأعام این مجرم در عصر روز دوشنبه 12 تیرماه اجرایی شد، نسبت به همه افرادی که افکار شومی در سر دارند هشدار داد: قوه قضائیهو نیروی انتظامی با هوشیاری کامل خاطیان و مجرمان را شناسایی کرده و بسزای عمل خود می‌رساند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان