اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. تير 1396 - 23:44   |   کد مطلب: 25660
مدیرکل استاندارد استان همدان عنوان کرد:
بازرسی و آزمون ۷۳۳ نازل عرضه سوخت در استان همدان
مدیرکل استاندارد استان همدان از بازرسی و آزمون ۷۳۳ نازل عرضه سوخت این استان طی سه ماه نخست سال جاری خبر داد.
مدیرکل استاندارد استان همدان

به گزارش صبح الوند، محمد مددی با اعلام این خبر اظهار کرد: بازرسی نازل‌های عرضه سوخت با حضور کارشناسان استاندارد و بازرسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: ۷۴ جایگاه عرضه سوخت مایع شامل ۷۳۳ نازل با همکاری و حضور فعال بازرسان این دو نهاد مورد بازبینی قرار گرفت که نتایج آزمون ۷۳۳ نازل منطبق با استاندارد ملی بوده است.

مدیرکل استاندارد استان همدان گفت: چنانچه نازل‌های عرضه سوخت مایع دارای نقص فنی باشند در صورت امکان در همان محل اشکالات فنی رفع می‌شود و در صورت رفع نشدن مشکل، نازل عرضه سوخت پلمب و بعد از رفع نقص و بازدید دوباره کارشناسان و تأیید آن فک پلمب می‌شود.

وی گفت: صحت عملکرد نازل‌های سوخت مایع به صورت دوره‌ای و هر ساله در چند نوبت با حضور کارشناسان اداره کل استاندارد و بازرسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بررسی می‌شود.

مددی اظهار کرد: ظرف‌های کالیبره برای سنجش میزان خروجی سوخت پیش بینی شده که در زمان آزمون، صحت عملکرد نازل‌های سوخت با استفاده از این ظرف بررسی می‌شود.
وی افزود: برچسب‌هایی با عنوان صحت عملکرد در صورت تأیید عملکرد نازل عرضه سوخت، در محل قابل دید برای بهره‌برداران بر روی دستگاه نصب می‌شود.

مدیرکل استاندارد همدان گفت: برچسب صحت عملکرد نازل حاوی تاریخ، مدت اعتبار و کد آزمون کننده است و در مکان‌هایی نصب می‌شود که برای مصرف کنندگان سوخت به راحتی قابل رؤیت باشد.

وی با بیان اینکه استاندارد در زندگی امروزی، نقش و جایگاهی انکارناپذیر دارد و اهمیت و دخالت آن در ابعاد مختلف زندگی ما روز به روز افزایش می‌یابد، گفت: از همین رو توجه به استاندارد و استاندارد سازی در سال‌های اخیر با رشد قابل توجهی روبه رو بوده است.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان