اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. تير 1396 - 23:29   |   کد مطلب: 25655
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: سرعت وزش باد که از روز گذشته در نقاط مختلف استان آغاز شده است از روز شنبه هفته آینده با سرعت بیشتری ادامه دارد.
افزایش سرعت وزش باد/هوای همدان خنک می شود

به گزارش صبح الوند، محمد حسن باقری شکیب روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وزش باد در همدان در 24 ساعت گذشته 36 کیلومتر بر ساعت ثبت شد که از روز شنبه به 60 کیلومتر بر ساعت می رسد.

وی ادامه داد: آسمان استان همدان تا 24 ساعت آینده صاف تا کمی ابری و همراه با وزش باد پیش بینی می شود و از هفته آینده علاوه بر سرعت افزایش باد احتمال غبار رقیق وجود دارد.

باقری شکیب اضافه کرد: کمینه دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته 13 درجه سانتیگراد بالای صفر و بیشینه دمای این شهر 37 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

وی اظهار کرد: گرمترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته مربوط به اسدآباد با 38 درجه سانتیگراد بالای صفر و خنک ترین نقطه، بهار با 11 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

باقری شکیب گفت: از روز جمعه به تدریج دمای هوای همدان بین 2 تا سه درجه خنک می شود و این روند تا دوشنبه هفته آینده ادامه دارد.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه های مرتفع، رودخانه ها و پستی و بلندی های زیاد به شدت متغیر است، این استان زمستان های سرد، پر برف و باران و تابستان های معتدل دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان