اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. تير 1396 - 20:00   |   کد مطلب: 25620
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان از برگزاری آزمون‌های مرحله دوم «تفاهم‌نامه، صنعت ساختمان و هماهنگ» در هشتم و نهم تیرماه خبر داد.
آزمون «تفاهم‌نامه، صنعت ساختمان و هماهنگ» در همدان برگزار می‌شود

به گزارش صبح الوند، علیرضا مهرابی اظهار داشت: آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های (صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش و نان و غله و... ) در تاریخ هشتم و نهم تیرماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی درخصوص نحوه ثبت نام متقاضیان در بخش‌های صنعت ساختمان، تفاهمنامه‌ها(صنایع دستی، فرش و نان و غله و...)  بیان داشت: داوطلبان با مراجعه به سایت http://advari.irantvto.ir پس از خرید کارت اعتباری می‌توانند در حرفه مورد نظر خود ثبت نام کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان با اشاره به مراحل اجرای آزمون‌های سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان بخش‌های صنعت ساختمان، تفاهمنامه‌ها (صنایع دستی، فرش و نان و غله و...) باید از تاریخ  پنجم تیرماه تا تاریخ  هفتم تیرماه با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir  با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند.

وی بیان داشت: داوطلبان پس از شرکت آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی اداره سنجش استان برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان