اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. خرداد 1396 - 21:45   |   کد مطلب: 25515
به همت خادمیاران رضوی در همدان انجام شد
توزیع بسته‌های مواد غذائی در مناطق محروم همدان
بسته‌های مواد غذائی به همت خادمیاران حرم رضوی در بین مردم مناطق محروم همدان توزیع شد.
 توزیع بسته‌های مواد غذائی در مناطق محروم همدان

به گزارش صبح الوند، علیرضا ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: به همت خیران و خادمیاران رضوی و به مناسبت فرا رسیدن لیالی قدر، دومین بسته مواد غذائی شامل برنج، گوشت قرمز و سفید در بین مردم مناطق محروم همدان توزیع شد.

 وی افزود: در این دوره 313 بسته مواد غذائی در بخش برادران و 110 بستهمواد عذائی نیز توسط بخش خواهران تهیه شده و قرار است تا عصر امروز در بین خانواده‌های ایتام، نیازمند و یا دارای بیمار بستری در منزل توزیع ‌شود.

مسئول کمیته دبیرخانه و امور مالی دفتر آستان قدس رضوی در همدان بیان کرد: در اسفندماه سال گذشته نیز به مناسبت فرا رسیدن سال نو با همکاری خیران و نهادهای متولی 550 بسته مواد غذائی به همراه کمک‌های مالی توسط خادمیاران حرم رضوی در بین مردم محروم استان همدان توزیع شد.

وی تصریح کرد: این  دو برنامه به همت کانون‌های خادمیاری محلات و موضوعی حرم رضوی در همدان انجام شده و به دلیل متبرک بودن آنها به پرچم رضوی با استقبال مردم رو به رو شده است.

ابراهیمی عنوان کرد: در مرحله قبل 30 اکیپ و در این مرحله نیز 15 اکیپ از خادمیاران رضوی محلات و 15 اکیپ از بانوان خادمیار موضوعی که در بخش وقف و نذر فعال هستند مسئولیت توزیع این بسته‌ها را برعهده دارند.

 وی تصریح کرد: ما در تلاشیم در مناسبت‌های مختلف به ویژه در دهه کرامت، همزمان با میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) وامام رضا(ع) خدمات خود را در این حوزه افزایش دهیم و تا نیازمندان بیشتری از این طرح بهره‌مند شوند.

مسئول کمیته دبیرخانه و امور مالی دفتر آستان قدس رضوی در همدان اظهار داشت: تا کنون در دو مرحله از خیران همدانی دعوت به عمل آمده و اهداف دفتر استانی آستان قدس رضوی برای آنها تشریح شد که این اقدامات نیز نتیجه همکاری آنها با مجموعه آستان قدس رضوی در همدان است.

وی با تشریح فعالیت دفتر استان قدس رضوی در همدان برای آشنائی بیشتر مردم با برنامه‌های این دفترافزود: تا کنون 500 خیر در همدان شناسائی شده و 200 نفر از آنها در عرصه خدمت رسانی قراره گرفته‌اند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان