اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. خرداد 1396 - 23:09   |   کد مطلب: 25502
سخنگوی دستگاه ورزش استان همدان خبر داد
تیم‌های ملی پیوند اعضا در انحصار همدانی‌ها
سخنگوی دستگاه ورزش استان همدان گفت: هفت ورزشکار همدانی در ترکیب تیم‌های ملی برای اعزام به بیست‌ویکمین دوره مسابقات جهانی پیوند اعضا در اسپانیا قرار گرفتند.
تیم‌های ملی پیوند اعضا در انحصار همدانی‌ها

به گزارش صبح الوند، حمدالله چاروسایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه تیم‌های ملی پیوند اعضای ایران خود را برای حضور در بیست و یکمین دوره مسابقات جهانی آماده می‌کنند، اظهار کرد: این تیم‌ها تمرینات آماده‌سازی خود را از آبان ماه سال گذشته زیر نظر مربیان و سه ماه پس از پایان مسابقات کشوری آغاز کردند که این تمرینات همچنان ادامه دارد.

 

وی تصریح کرد: اردوی نهایی تیم های ملی پیوند اعضای ایران از بیست و نهم خردادماه با دعوت 80 ورزشکار آغاز می‌شود و تا زمان اعزام به اسپانیا نیز ادامه خواهد داشت.

 

سخنگوی دستگاه ورزش استان همدان افزود: هفت ورزشکار همدانی در ترکیب تیم‌های ملی برای اعزام به بیست و یکمین دوره مسابقات جهانی پیوند اعضا در کشور اسپانیا قرار گرفتند.

 

 وی گفت: اعظم غفاری شریف در رشته اسکواش، مریم فریدونی و مصطفی آرمزد در رشته دارت و معصومه برجی، الهام محمدی تقدیر، بهاره بیگی و سمیه کریمی در رشته پینگ‌پنگ ورزشکاران اعزامی از استان همدان به این رقابت‌ها خواهند بود.

 

چاروسایی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: بیست و یکمین دوره مسابقات جهانی پیوند اعضا از چهارم تا یازدهم تیرماه به میزبانی شهر مالاگای اسپانیا برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان