اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. خرداد 1396 - 15:20   |   کد مطلب: 25472
رئیس اتحادیه قصابان همدان تصریح کرد: با توجه با نگرانی‌های مردم از وجود ویروس تب کریمه کنگو، تمایل به استفاده از گوشت کاهش یافته به طوریکه در این ایام فروش گوشت به یک سوم کاهش یافته است.
رئیس اتحادیه قصابان همدان

به گزارش صبح الوند، اکبر سپهری(جمعه) در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، با بیان اینکه تا کنون طبق بررسی‌های به عمل آمده توسط دامپزشکی موردی از بیماری تب کریمه کنگو در استان مشاهده نشده است، افزود: نگرانی مردم از وجود این بیماری موجب نزول تقاضا و کاهش 2 هزار تومانی قیمت گوشت قرمز در بازار شده است.

وی با تأکید بر اینکه مردم با آرامش‌خاطر از قصابی‌های مجاز خرید کنند، یادآور شد: شهروندان در هنگام خرید به دارا بودن لیبل گوشت و مهر دامپزشکی توجه داشته باشند چرا که دامپزشکی نظارت دقیقی به قصابی‌های مجاز دارد.

سپهری درباره قیمت انواع گوشت قرمز گفت: هر کیلوگرم گوشت مخلوط گوسفندی 36 هزار تومان، گوسفند مخلوط بدون استخوان 43 هزار تومان، ران و راسته گوسفندی 49 هزار تومان، گوشت نرمه گوساله 42 هزار و گوشت مخلوط بدون استخوان گوساله نیز 35 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

وی در پایان با بیان اینکه پایین بودن قدرت خرید مردم عامل دیگری برای کاهش تقاضا به شمار می‌رود، عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان نیز با توجه به اینکه رستوران‌ها، غذاخوری‌ها و ساندویچی‌ها تعطیل است، مصرف گوشت قرمز نسبت به سایر ماه‌های سال کاهش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان