اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. خرداد 1396 - 23:17   |   کد مطلب: 25435
آقای گل فوتبال ایران گفت: کی‌روش تاثیر مثبت و بسزایی روی تیم ملی کشورمان داشته و فردا با یک برد شیرین به جام جهانی صعود می‌کنیم.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایسنا، رضا عنایتی در خصوص دیدار حساس تیم ملی ایران برابر ازبکستان اظهار کرد: دیدار با ازبکستان از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است. ازبکستان هم برای صعود شانس دارد و از این سو، ما شانس اول صعود به جام جهانی هستیم. امیدوارم با حمایت هواداران و دقت بازیکنان تیم ملی، با یک برد شیرین به جام جهانی صعود کنیم.

وی افزود: کی‌روش به نحو احسن از نسل جوان و مستعدی که در فوتبال ایران ظهور کرده استفاده کرد و نتیجه‌اش همین شانس صعود بالایی است که در فاصله سه بازی تا انتهای مسابقات مقدماتی داریم. کی‌روش الحق از بازیکنان ایرانی خوبی دعوت کرد و به بهترین شکل نیز از آنان بازی گرفته‌است.

عنایتی در رابطه با آمار خط دفاع و دروازه تیم ملی ایران و کلین‌شیت‌های متوالی بیرانوند در تیم ملی تاکید کرد: این عملکرد یکی دیگر از مهرهای تاییدی است که بر عملکرد کی‌روش می‌خورد. بسته ماندن دروازه تیم ما و اینکه تنها تیمی در جهان هستیم که تا این لحظه به این مهم دست یافته، خارق‌العاده است و حاصل برنامه‌ریزی و تاکتیک‌های تیم ملی کشورمان است. نباید فکر کنیم رقبا در سایر قاره‌ها نزدیکند زیر هر قاره‌ای شرایط خاص خود را دارد و ما هم در برابر رقبایی مثل کره جنوبی و ازبکستان به چنین آمار و عملکردی دست یافته‌ایم.

وی در خصوص رابطه نه چندان خوب مربیان ایرانی با کی‌روش و دلایل آن تصریح کرد: الان وقت پرداختن به این مسائل نیست و باید متحد به دیدار فردا فکر کنیم. اصلی‌ترین هدف برای هر فوتبالی صعود به جام جهانی است، پس از انجام این مهم می‌توان از کارشناسان خواست که بررسی لازم را صورت دهند. برخی از اتفاقات می‌شد نیافتد اما متاسفانه برخی از انتقادات به حق نبود و مغرضانه بود.

مهاجم سابق استقلال تهران در رابطه با شرایط فعلی این تیم گفت: امیدوارم وزیر محترم ورزش و مدیران استقلال به فکر عواطف هواداران این تیم باشند زیرا در نهایت این هواداران پرشور استقلال هستند که از ناکامی این تیم ضربه می‌خورند. فکر می‌کنم با ادامه این روند علیرضا منصوریان نیز در طول فصل به مشکل می‌خورد. امیدوارم مدیریت مناسبی صورت گیرد تا در نهایت اتفاقات تلخ از استقلال دور شوند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان