اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. خرداد 1396 - 20:30   |   کد مطلب: 25344
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان:
مراکز معاینه فنی خودرو در همدان به طور مستمر بازدید می‌شود
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از بازدید مستمر فعالیت مراکز معاینه فنی ناوگان سنگین و نیمه‌سنگین در این استان خبر داد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان

به گزارش صبح الوند، محمد رودباری در بازدید از مراکز معاینه فنی ناوگان سنگین و نیمه‌سنگین بر نقش موثر مراکز معاینه فنی در ارتقای ایمنی تاکید کرد و گفت: سرکشی و بررسی عملکرد مراکز معاینه فنی تحت نظارت این اداره کل امری ضروری است و موجب ایمنی بیشتر وسایل نقلیه در جاده‌ها خواهد شد.

 

وی بابیان اینکه به رانندگان و مالکان وسایل نقلیه تأکید شده قبل از سفر از صحت و امنیت خودرو اطمینان حاصل کنند چراکه این امر با حفظ سلامتی خود و دیگران در ارتباط است، گفت: تردد ناوگان عمومی بدون اخذ معاینه فنی ممنوع و باید قبل از انجام سفر معاینه در این مراکز توسط کارشناسان انجام شود.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان ادامه داد: نظارت بر چگونگی عملکرد این مراکز نیز به صورت مستمر توسط مسئولان اداره کل انجام می‌شود و در صورت نیاز به تعویض دستگاه‌ها و یا بهره‌گیری از افراد متخصص تذکرات لازم به مدیران شرکت‌ها داده می‌شود.

 

وی با اشاره به تایید و دریافت برگه تاییدیه معاینه فنی توسط اکثر مراجعه‌کنندگان عنوان کرد: مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین به منظور دستیابی به اهداف ارتقای ایمنی گامی در راستای حفظ محیط زیست از آلودگی، کاهش ترافیک ناشی از نقص فنی خودرو در جاده‌هادر بخش حمل و نقل عمومی است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان