اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. خرداد 1396 - 9:15   |   کد مطلب: 25318
رئیس نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان همدان مطرح کرد :
واردات دام زنده از ارمنستان برای کاهش قیمت گوشت در همدان
رئیس اداره نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به اینکه هیچ مشکل و کمبود خاصی در تأمین کالای مردم در بازار وجود ندارد، گفت: قیمت هر کیلو مرغ منجمد در بازار همدان ۵ هزار ۳۰۰ تومان و مرغ گرم ۶ هزار و ۹۰ تومان است.
رئیس نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان همدان

به گزارش صبح الوند، علیرضا شجاعی در کارگروه اقتصادی کشاورزی و تنظیم بازار شهرستان همدان، اظهار داشت: نمایشگاه طرح ضیافت که از 30 اردیبهشت تا 5 خردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان برگزار شد عملکرد خوبی داشت.

 

وی با اشاره به اینکه توزیع برنج در مراکز تعاون روستایی، فروشگاه‌های رفاه و فرهنگیان توزیع می‌شود، افزود: در این فروشگاه‌ها گوشت و مرغ منجمد نیز عرضه می‌شود.

 

شجاعی با بیان اینکه قیمت مرغ منجمد در بازار 5 هزار 300 تومان و مرغ گرم 6 هزار و 90 تومان است، عنوان کرد: تقاضا کم است و هیچ مشکلی در تأمین کالای اساسی مردم وجود ندارد و در شرایط خاص می‌توانیم مراکز عرضه را گسترش دهیم.

 

رئیس اداره نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت همدان با تأکید بر اینکه نظارت‌ها بر بازار انجام می‌شود، گفت: زولبیا و بامیه در همدان به قیمت سال گذشته به فروش می‌رسد و هیچ‌گونه افزایش ندارد.

 

شجاعی با اشاره به اینکه تقاضا نان در ایام ماه مبارک رمضان در شیفت صبح راکت است ، بیان کرد: تقاضای نان مردم در ماه رمضان بیشتر در شیفت بعدازظهر است و نان در استان همدان هیچ‌گونه افزایش قیمتی نداشته است.

 

وی با بیان اینکه امسال به دلیل بارش باران و موقعیت مناسب مراتع دام دامداران تمایلی برای فروش دام ندارند، افزود: امسال در عرضه گوشت قرمز کمبود وجود دارد و برنامه ما واردات دام زنده از ارمنستان است.

 

شجاعی، تصریح کرد: باید با واردات دام گوشت قرمز به بازار تزریق شود تا قیمت گذاری به صورت منطقی و مناسب انجام شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان